پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین مایه افتخار مردم استان است، از این رو باید در این ایام نسبت به معرفی سیره شهدا استان تلاش نمائیم.
به گزارش ایلام رویداد؛ دکتر جمال اسدی ظهر شنبه در نشست ستاد اربعین بدره با تاکید بر اینکه مهمان نوازی مردم این شهرستان زبانزد است، اظهار داشت: خدمات اربعین حسینی به صورت مردمی است و ستاد اربعین صرفاً جهت پشتیبانی از مردمی است که به زوار اباعبدالله الحسین (ع) خدمت می کنند.

وی افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته امسال استقبال زوار از اربعین حسینی بسیار بیشتر از سالهای گذشته خواهد بود، از این رو بدون تردید یکی از شهرستان های فعال در ایام اربعین، شهرستان بدره است.

معین ستاد اربعین ایلام در شهرستان بدره گفت: با توجه به موضوع شیوع کرونا و همچنین فصل گرما، کیفیت خدمات و رعایت اصول بهداشتی بسیار حائز اهمیت است.

اسدی بر اجرای برنامه های فرهنگی در ایام اربعین تاکید و خاطر نشان ساخت: خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) مایه افتخار است و تلاش مردم استان ایلام جهت خدمت به زایرین اربعین نیز بیانگر روحیه ایثارگری مردم استان ایلام و ارادت آنها به خاندان عصمت و طهارت (ع) است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان