پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |معاون امور حمایت و سلامت خانواده امداد ایلام گفت: با مشارکت شرکت پارس حیات که در خارج از استان فعالیت می کند و مجمع خیرین سلامت استان ایلام ۸ هزار بسته پوشینه بهداشتی( مولفیکس ) تهیه و برای توزیع در اختیار کمیته امداد و بهزیستی استان قرار گرفت.

به گزارش ایلام رویداد؛ عباس محمد زاده اظهار داشت: این تعداد بسته های بهداشتی در راستای جوانی جمعیت کشور و حمایت از فرزند آوری خانواده ها و تشویق آنان پس از ارسال به استان بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته از خانواده ها به نیازمندان واجد شرایط تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی اهداء شده اند.

وی افزود: ارزش این بسته های بهداشتی بیش از ۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بوده که بر اساس اولویت در بین خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی استان توزیع شده اند.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده امداد استان ایلام با تقدیر از شرکت پارس حیات در توجه به نیازمندان و مددجویان استان ایلام تصریح کرد: با توجه به نیازهای متعدد خانواده های مددجو و داشتن مشکلات عدیده، این نهاد از مشارکت موسسات و افراد نیکوکار در تأمین نیازمندی های قشر مددجو حمایت خواهد کرد.

محمد زاده گفت: از آنجایی که ۸۰۰ سالمند زمین گیر در استان ایلام تحت حمایت کمیته امداد هستند پوشاک بزرگ و ایزی لایف از نیازهای ضروری این خانواده ها بوده و ما انتظار داریم که شرکت پارس حیات و مجمع خیرین سلامت این نیاز دیگر خانواده ها و سایر مایحتاج ضروری آنان را مورد توجه قرار دهند و کمیته امداد نیز از این مهم استقبال خواهد کرد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان