پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |‍رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از تعامل بین پلیس راه انتظامی استان و شورای هماهنگی بیمه های استان در راستای طرح بزرگ اربعین حسینی خبر داد .

به گزارش ایلام رویداد به نقل از خبرگزاری پلیس؛سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: از آنجا که در ایام اربعین حسینی ترددها به جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی با در صد بسیار بالایی در محور های استان ایلام افزایش می یابد و با توجه به شرایط ترافیکی موجود ، حجم ترافیک و تردد وسایل نقلیه شخصی و عمومی در راه های استان ایلام و احتمال اینکه وسایل نقلیه ای دچار حوادث ترافیکی شوند ؛ وجود دارد .

وی افزود: برای جلوگیری از اتلاف وقت و سرگردانی زائرین حسینی جلسه تعاملی بین پلیس راه انتظامی استان ایلام و شورای هماهنگی بیمه های استان در خصوص ارزیابی ، تعیین خسارت و پرداخت وسایل نقلیه ای که دچار تصادف می شوند صورت گرفت . 

این مقام انتظامی ادامه داد: بر این اساس شرکت های بیمه استان برای تعیین و پرداخت خسارت در محور های استان (ایلام به مهران _ ایلام به ایوان _ ایلام به چرداول) حضور دارند .

 

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: در این راستا شماره تلفن ۱۴۰۱ از طرف شورای هماهنگی بیمه های استان در نظر گرفته شده و هموطنانی که در این راه ها دچار حوادث ترافیکی می شوند با این شماره تماس حاصل نموده و برای تعیین و پرداخت خسارت با شرکت های بیمه استان هماهنگی لازم را انجام دهند .

سرهنگ کهزادی در پایان با اشاره به استقرار اکیپ های شرکت های بیمه تحت نظارت شورای هماهنگی بیمه های استان در محورهای مواصلاتی از رانندگان و زائرین اربعین حسینی خواست که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استراحت کافی و بدون هرگونه عجله و شتاب به رانندگی اقدام نمایند تا انشاءالله دچار حوادث ترافیکی نشده و سفر اربعین را با صحت و سلامت به پایان برسانند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان