پایگاه خبری ایلام رویداد

رئیس پلیس راه ایلام خبر داد؛

اجرای محدودیت های ترافیکی ویژه اربعین حسینی در ایلام

۱۴۰۳/۰۵/۱۸ ۱۹:۲۰ چاپ

ایلام رویداد |رئیس پلیس راه ایلام از اجرای محدودیت‌های ترافیکی ویژه اربعین حسینی از ۲۵ مرادماه سال جاری به مدت ۲ هفته در این استان خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: بنابر اطلاعیه پلیس راه راهور فراجا به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روز‌های برگزاری مراسم اربعین حسینی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در سطح مسیر‌های منتهی به مرز مهران اجرا می‌شود.

وی افزود: محدودیت‌ها به منظور تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی در سطح جاده‌های استان و مسیر‌های منتهی به مرز مهران است.

رئیس پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: این محدودیت‌ها شامل تردد تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه تا چهارشنبه هفتم شهریور در سطح مسیر‌های مواصلاتی استان ایلام اعمال می‌شود.

کهزادی یادآوری کرد: بر این اساس تردد کلیه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت به استثنای خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در مدت زمان ذکر شده از محور‌های منتهی به ایلام_ملکشاهی_مهران، دهلران _ مهران، حمیل_ایلام، قلاجه_ایلام، و ایلام _ مهران ممنوع است.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح، اعمال هر گونه محدودیت و ممنوعیت ترافیکی برای تمام خودرو‌ها در مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی مهران با توجه به شرایط ترافیکی و بنابر صلاح دید مأموران در محل انجام می‌شود و اطلاع رسانی لازم نیز در همان زمان انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: از عموم مردم استان و رانندگان وسایل نقیله تقاضا می‌شود در زمان شروع محدودیت‌های ترافیکی با مجموعه پلیس راه همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان