پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |رئیس پلیس راه استان از استقرار تیم های گشتی پلیس راه انتظامی استان در محورهای استان همزمان با شروع طرح اربعین خبر داد .

 به گزارش ایلام رویداد؛سرهنگ ابوالفضل کهزادی گفت : با توجه به شروع شدن طرح اربعین حسینی ۱۴۰۳ تمام کارکنان پلیس راه استان در آماده باش کامل بوده و بصورت شبانه روزی در تمام محورهای استان استقرار دارند .

 کهزادی افزود : در این راستا ۵۰ تیم گشتی پلیس راه انتظامی استان در محورهای برون شهری و مسیر پایانه مرزی مهران استقرار دارند .

 رئیس پلیس راه استان در ادامه بیان داشت : کارکنان پلیس راه با حضور مستمر و پایش محورها بوسیله تیم های گشتی و دوربین های ثابت مستقر در محورها بدون اغماض نسبت به اعمال قانون رانندگان متخلف پرداخته و سفری امن و همراه با آرامش و بدون حوادث ترافیکی را برای زوار اربعین حسینی خواهند ساخت .

 سرهنگ کهزادی در پایان با تشکر از زوار اربعین حسینی خواست که با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و استراحت کافی و رانندگی بدون عجله و شتاب که نهایت همکاری با پلیس راه انتظامی استان را داشته باشند تا اربعین امسال را بدون حوادث ترافیکی و با ترافیکی روان و خاطره ای خوب و با سلامت برای زائرین اربعین حسینی رقم بخورد .

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان