پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره با استقرار یک دستگاه لیفتراک برقی در پایانه مرزی مهران گفت: با پیگیری مجدانه استاندار ایلام و با عنایت به لزوم تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری آب های بسته بندی شده‌، یک دستگاه "لیفتراک برقی" در محل سردخانه دپو آب های بسته بندی شده در محل قرارگاه اربعین شرکت آبفای استان استقرار یافت.

به گزارش ایلام رویداد؛ محمدمحمدی با اعلام این خبر افزود: خدمات رسانی به زائران امام حسین(ع) فرصتی گران بها و توفیقی الهی است که برای مجموعه و‌ کارکنان تلاشگر شرکت آبفا ایلام فراهم شده است.

وی ادامه داد: بدین منظور خادمان شرکت آبفا ایلام و با کمک استان های معین با اعزام ماشین آلات سبک و سنگین شامل ۲۰ دستگاه تانکر آبرسان، سه بیل مکانیکی؛ ۸ دستگاه ماشین عملیاتی کمک دار .۵ دستگاه ماشین سواری، 3 دستگاه جنتکس دومکشه، 3 دستگاه لجن کش، 4 دستگاه پمپ برقی تخلیه لجن تک فاز و یک دستگاه جرثقیل جهت ارائه خدمات و تامین آب شرب پایدار برای زوار اربعین حسینی به مهران اعزام و تا پایان مراسم در محل تعیین شده مستقر خواهند بود.

مدیرعامل آبفای استان در پایان از پای کار بودن، حمایت‌ها و پیگیری‌های دکتر بهرام نیا استاندار ایلام در تامین اقلام مورد نیاز برای خدمت به زوار اربعین حسینی تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان