پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بانک‌ها جهت ارائه خدمت به زوار اربعین از بانک‌های استان خواست که خدمات خود را در مهران و مسیرهای اربعین در استان و در ایام اربعین متمرکز کند.

به گزارش ایلام رویداد؛شهریار عباسی در نشست هماهنگی بانک‌ها در خصوص اربعین اظهار داشت: بانک‌های استان در ایام اربعین باید در سه محور فعالیت‌های خود را انجام دهند که می‌توان به تامین ارز و پول مورد نیاز زوار در مرز مهران و مسیرهای منتهی به مرز همچنین فعال نمودن خودپردازهای سیار و ثابت در مهران و مسیرهای منتهی به مرز و همچنین برپایی موکب‌هایی جهت خدمات‌رسانی به زوار در حوزه خدمات رفاهی و فرهنگی اشاره کرد.

وی در ادامه از فعال نمودن خزانه معین در شهرستان مهران خبر داد و افزود: هر یک از بانک‌ها شعب فعال خود را در مرز مهران و سایر مرزها برای تامین ارز اربعین در ساعات مختلف شبانه روز تجهیز نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: این خدمات‌رسانی به زوار اربعین نباید با دید اقتصادی بلکه با دید معنوی و خدمت به زوار اربعین صورت گیرد.

در پایان این نشست از سرپرستی بانک سپه در استان، به منظور فعالیت‌های موثر و مستمر آن و کسب مقام برتر در منطقه قدردانی شد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان