پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: روزانه بین ۲۵ الی ۳۰ نفر از اصحاب رسانه به منظور تهیه اخبار و گزارش از کنگره عظیم اربعین به مرز مهران اعزام می شوند.

محبی معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در گفت و گو با خبرنگار ایلام رویدادبا بیان اینکه موکب فرهنگ و شهدای رسانه امسال نیز همانند سال گذشته همزمان با شروع ورود زائران، فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: این اقدام در جهت پوشش اخبار لحظه ای اربعین توسط خبرنگاران انجام شده است.

وی اضافه کرد: طی فراخوان عمومی بین اهالی رسانه، افرادی که تمایل به حضور در مهران داشته ثبت نام کردند که اعزام این افراد تا یک روز پس از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

 محبی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵۰ نفر از اصحاب رسانه‌ در این فراخوان ثبت نام کرده اند و روزانه حدود ۲۵ تا ۳۰ نفر از خبرنگاران استان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان مهران اعزام می شوند.

وی یادآور شد: این خبرنگاران شامل فعالان رسانه ای از جمله خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، هفته نامه های محلی و نمایندگی روزنامه های سراسری و منطقه ای است.

وی هدف از ایجاد این موکب را انتشار و اطلاع رسانی به موقع این رویداد توسط اصحاب رسانه دانست و اضافه کرد: آحاد جامعه از اخبار و وقایع رویداد عظیمی و مردمی اربعین بدون حضور و فعالیت رسانه ها آگاه نمی شوند و رسانه ها و خبرنگاران از ارکان اصلی مناسک اربعین به شمار می روند.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: بدون شک اگر در این کنگره بزرگ تلاش اصحاب رسانه نباشد عملکرد مسئولان و خدمات رسانی به زائران نمود پیدا نمی کند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان