پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |رئیس واحد آموزش شرکت پالایش گاز ایلام گفت: آموزش کارکنان در زمینه های مختلف به منظور ارتقاء بهره وری یکی از اولویت های اصلی این شرکت است.

به گزارش ایلام رویداد؛ حسین قمری افزود: واحد آموزش این شرکت حداکثر تلاش خود را در اجرای برنامه های مدون آموزشی با توجه به ابعاد و جنبه های مختلف موثر در افزایش و توسعه یادگیری سازمان معطوف داشته است.

وی اظهار داشت:اجرای تقویم آموزشی شرکت به تعداد ۸ هزار نفر ساعت آموزش سازمانی حین خدمت، برنامه ریزی و ثبت نام متقاضیان دوره های آموزشی سامانه IMS در ترم بهار به میزان ۳۷۰ نفر دوره تنها بخشی از از اقدامات واحد آموزش در طول سه ماهه نخست امسال بوده است.

قمری تصریح کرد: برنامه ریزی مدون و اقدام برای مدیریت و توسعه کتابخانه شرکت و توسعه فرهنگ کتابخوانی و خرید عناوین کتاب های مورد نیاز شرکت و برنامه ریزی آموزشی برای خانواده کارکنان با هدف توسعه و یادگیری سازمان و افزایش انگیزش و پیگیری جهت انعقاد تفاهم نامه با مراکز فرهنگی، هنری، آموزشی و مهارتی استان از دیگر اقدامات واحد آموزش در طول سه ماهه اول سال جاری بوده است.

رئیس واحد آموزش شرکت پالایش گاز ایلام از پیگیری واحد آموزش برای تصویب و انعقاد قرارداد پروژه توسعه مدیران میانی شرکت خبر داد و تصریح کرد: برخی موارد دیگر از جمله پیگیری برای استفاده از تکنولوژی های نوظهور AR و VR، پیگیری برای امکان سنجی احداث مرکز آموزش تخصصی کار در ارتفاع، پیگیری برای ساخت پایلوت آموزشی فرآیند تولید و شیرین سازی، همکاری با مراکز علمی و آموزشی برای گذراندان دوره های کارآموزی دانشجویان از دیگر اقدامات واحد آموزش بوده است.

انتهای یپام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان