پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرکل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت؛جمعیت هلال احمر استان از ۱۵ مرداد ماه تا کنون به ۷۹۱ حادثه دیده خدمات رسانی انجام داده است.


به گزارش ایلام رویداد؛حمزه محمدی مقدم در نشستی که با اصحاب رسانه داشت ضمن قددرانی از اصحاب رسانه اظهار کرد:اصحاب رسانه رابطین بین نیازمندان و خیرین وروابط بین مردم و مسئولین هستند اگه خدمتی به مردم صورت میگیرد و مشکلی از مردم حل میشود اصحاب رسانه نیر در ان سهیم هستند.

محمدی مقدم گفت؛خدمات رسانی هلال احمر در خارج و داخل ایران از ۱۵ مراد ماه شروع به کار کرده و این سازمان توانسته در حوزه درمان،جوانان،آموزش و دواطلبان و جاده های مواصلاتی انجام وظیفه کند.

وی عنوان کرد؛ ۲۷ پایگاه امدادو نجات تشکیل شده از اعضای دواطلبان با ظرفیت ۳۰۰ نفر کار خدمات رسانی به زوار اربعین را انجام‌میدهند.

محمدی با بیان اینکه دو فروند بالگرد در استان ایلام مستقر هستند عنوان کرد؛تیم واکنش سریع در قرارگاه مرکزی مستقر هستند و ۳۰ تیم روزانه عملیاتی را مستقر کردیم که کار عملیات را انجام میدهند.


مدیر کل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در حوزه درمان تمام داروها و تجهیزات را از ظرفیت خیرین و هلال احمر استفاده میشود عنوان کرد؛در حوزه درمان با کمک دستگاههای اجرایی درمانگاهی را با ظرفیت ۳۰ تخت بستری افتتاح و کادر درمان زوار را انجام میدهند.

وی تصریح کرد: تعداد ۴۰ ویلچر کار خدمات رسانی به زائرانی که مشکلات حرکتی و بیماری را دارند به نحو احسن انجام می‌دهند و همچنین از ورودی پایانه تا گیت ها بصورت شبانه روزی در خدمت زوار اربعین حسینی هستند.


وی در ادامه گفت؛در حوزه جوانان و اموزش تیم های سه نفره و کار اموزش را در ایستگاه های جمعیت هلال احمر انجام میدهند و دربین زوار نکات بهداشتی را عنوان میکنند.


وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از۲میلیون و پانصد ماسک در بین زائران پخش شده گفت؛ جمعیت هلال احمر تا ورود اخرین زائر با تمام ظرفیت در خدمت زائران حسینی خواهد بود.


وی تعداد مصدومینی که را تا به امروز از مرز عراق به ایران ورد کرده اند را ۱۸ نفر و تعداد افراد فوتی را سه نفر عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد؛تعداد زایرانی که تا به امروز سرپایی درمان شده اند ۱۸۷ نفر بوده و بقیه به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.


وی در پایان گفت؛هلال احمر علاوه در امداد رسانی در اربعین درحوداثی همچون آتش سوزی عرصه ها در رفتگی مچ پا گرمازدگی و سوختگی و تصادفات جاده ای نیز ورود کرده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان