پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |استاندار ایلام گفت؛مرز مهران همچنان در مقایسه با سایر مرزهای پنج گانه کشور بالاترین امار تردد زوار را دارد.  

به گزارش ایلام‌رویداد؛ حسن بهرام‌نیا عصر امروز در پایانه شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت؛کل مترددین از مرز مهران از ابتدا تا ۱۵ ماه صفر تا ساعت یک بعد از ظهر امروز ۱ میلیون و ۸۷۸ هزار و ۷۵۳ نفر بوده که خروجی از مرز مهران ۱ میلیون ۳۳۳ هزار و ۸۸۸ نفر بوده و ورودی به مرز مهران ۵۴۴ هزار ۸۶۵ نفر بوده است و از نظر درصدی اگر رفت و برگشت را محاسبه کنیم ۴۰/۸۴ درصد زیارتشان را انجام و برگشته اند .

اسناندار ایلام گفت: تراز جمعیت ورود و خروج زائران از مرز مهران برابر شده است. و ساعت یک امروز، ۶۰ هزار ۵۰۱ نفر از مرز خارج و برگشت ۶۸ هزار و ۱۴۶ نفر وارد کشور شده اند.

وی گفت:یکی از کارهای بسیار خوبی که در راستای وحدت بین مسلمین می توان به صورت مصداقی به آن اشاره کرد موکبی است که توسط اهل سنت در میدان اربعین ایجاد کرده و به زائرین سیدالشهدا خدمات رسانی میکنند.

وی تصریح کرد:همه مواکب باتمام امکانات از سراسر کشور به میدان اربعین آماده اند و با امکانات خوب و متنوع در خدمت زائران هستند.

وی اداما داد؛تمامی دستگاه‌ها،زیرساختها، مه پاشها، سایبانها، سرویس های بهداشتی و حمام و ماشین های حمل و نقل عمومی به اندازه نیاز در پایانه شهید رئیسی دپو شده است و برای انتقال زائرین آماده شده اند .

استناندار ایلام گفت:پارکینگ اربعین با ظرفیت بیش از ۴۰۰ هزار خودور در اختیار زائران قرار دارد، مسیر هم با امنیت کامل و روان و با حفاظت توسط پلیس راهور و نیروهای امنیتی و انتظامی برقرار است .

وی در پایان گفت: از همه دستگاه‌های زیر ساختی مثل راه و شهرسازی، راهداری، برق و گاز، آبفا، هلال احمر، سپاه و بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، خبرنگاران، صدا و سیما، شهرداری ها، دهیاری ها و همه دستگاهها و همچنین از مردم عزیز که منازل خود را مامن و ماوایی تحت بیت الحسین قرار دادند که به زائرین خدمت می کنند، تشکر و قدردانی می کنم. 

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان