پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |نشست مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان ایلام باسرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزارشد.

به گزارش ایلام رویداد؛در این نشست حبیب درخشان نیا گفت این بانک در حوزه سلامت اقدامات خوبی انجام داده و محصولاتی که مختص کارکنان و اعضای دانشگاه علوم پزشکی کشور است ارائه می‌دهیم.

وی همچنین تصریح کرد اعطای تسهیلات بانکی در قالب طرح سلامت ،طرح فارما و طرح کارگشا بخشی از خدمات بانک رفاه کارگران می باشد، وی افزود خدمت به مردم در عرصه سلامت و تلاش برای رفع مشکلات و چالش‌های این حوزه با مشارکت علوم پزشکی ایلام ، افتخاری بزرگ برای بانک رفاه کارگران استان خواهد بود.

در بخش دیگری از این نشست دکتر هدایت حیدری زادی با بیان اینکه حوزه سلامت در کل کشور بسیار وسیع است اظهار داشت با توجه به وسعت حوزه بهداشت و درمان که به کل جمعیت کشور خدمات سلامت ارائه می‌دهد در این راستا به همکاری بانک‌ها نیاز داریم.

و بانک‌ها می‌بایست در حوزه مشارکت‌های اجتماعی نقش مثبت و ارزشمند خود ایفا نمایند وی افزود همکاران ما با توجه به محدودیت‌های مالی کشور در مضیقه هستند و با توجه به اینکه وظیفه دارند بهترین خدمات سلامت را به مردم ارائه دهند نیازمند انگیزه برای افزایش راندمان کاری هستند.

و بانک‌ها به عنوان بخش اقتصادی کشور می‌توانند در این زمینه مثمر ثمر باشند گفتنی است در پایان این نشست مدیرت شعب بانک رفاه کارگران استان ایلام از دکتر هدایت حیدری زاده و دکتر کارگر و دکتر مقصودی به مناسبت روز پزشک تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان