پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام؛

۳۳ پروژه برق رسانی هفته دولت در ایلام به بهره برداری می رسد.

۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ۱۰:۳۹ چاپ

ایلام رویداد |


  

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: ۳۳ پروژه برق رسانی هفته دولت با اعتبار ۱۰۷ میلیارد تومان در نقاط مختلف استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلام رویداد؛ ولی الله ناصری اظهار داشت: این طرح ها به منظور توسعه، بهبود، تقویت شبکه و برق‌رسانی به متقاضیان و همچنین ایجاد روشنایی اجرا شده اند.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ها در مناطق مختلف شهری و روستایی استان افزون بر ۱۰۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: این پروژه ها در مناطق شهری و روستایی در حوزه های تامین برق و اصلاح بهینه شبکه روستایی، انرژی های تجدیدپذیر و خورشیدی، توسعه اصلاح برق شهری و برق رسانی به روستاها در سطح تمامی شهرستان های استان افتتاح می شود.

وی ادامه داد: افتتاح ۷۳ نیروگاه خورشیدی خانگی ۵ کیلوواتی در سطح استان در راستای حمایت از درآمدزایی خانوارهای کم برخوردار و با سرمایه  گذاری خانوارها و تسهیلات بانکی، برق رسانی به ۲۱۰ خانوار عشایری و توسعه و احداث شبکه برق مسکن مهر شهرستان دهلران از جمله طرح های افتتاحی این ایام هستند.

ناصری با اشاره به پروژه های افتتاحی اربعین در استان نیز بیان کرد: تامین روشنایی پارک بلوط و چغاسبز شهر ایلام، احداث خط ۲ مداره کردن شبکه یک مداره از محل پست تا پل زائر مهران – پست مهران تا پل زائر، تامین برق آبسردکن ها و مواکب مستقر در مرز، تامین برق موکب های شهرستان های ایلام، سیروان، دهلران و ایوان از جمله این پروژه ها هستند.

وی تاکید کرد: توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شهرستان های ایلام، آبدانان، بدره، چوار، چرداول، دره شهر، دهلران، سیروان، ملکشاهی، مهران و هلیلان از پروژه هایی هستند که هفته دولت به بهره برداری می رسند.

دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان