پایگاه خبری ایلام رویداد

حجت الاسلام نوری زاده؛

اعتماد مردم به اوقاف موجب افزایش موقوفات می شود

۱۴۰۳/۰۶/۲۸ ۱۹:۴۹ چاپ

ایلام رویداد |معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: یکی از سرمایه‌های مهم این سازمان اعتماد مردم است که این موضوع موجب موقوفات جدید خواهد شد‌‌.

به گزارش ایلام رویداد؛ حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین سید ناصرالدین نوری‌ زاده امروز در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه تجهیزات پزشکی، رسیدگی به مستندات و اربعین و هئیت‌های مذهبی اقدامات خوبی انجام داده است.

وی افزود: این سازمان امین اموال مردم است که هم باید پاسخگوی خداوند متعال و هم حقوق مردم باشیم.

معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: یکی از سرمایه‌های مهم این سازمان اعتماد مردم است که این مهم موجب موقوفات جدید خواهد شد‌‌.

استاندار ایلام نیز در این دیدار رسالت وقف را یک رسالت پسندیده و ارزشمند عنوان کرد و گفت: مردم ایران اعتماد بالایی به این سازمان دارند که باید این اعتماد بیش از گذشته تقویت شود.

حسن بهرام‌نیا افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در اربعین با همکاری کمیته‌های ۱۸ گانه اربعین نقش خود را به خوبی ایفا کرد.

وی ادامه داد: در کنگره اربعین‌حسینی امسال به موضوعات فرهنگی و معنوی توجه شد و اقامه نمازهای ۵ گانه جماعت با حضور روحانیون در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران برگزار شد‌.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان