پایگاه خبری ایلام رویداد

امام جمعه ایلام؛

حفاظت از منابع طبیعی بین مردم نهادینه شود

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ ۱۲:۵۲ چاپ

ایلام رویداد |نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه همه باید برای حفظ و صیانت از منابع طبیعی بسیج شوند، گفت: حفاظت از منابع طبیعی باید بین مردم نهادینه شود.

به گزارش ایلام رویداد؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار در دیدار کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اظهار کرد: با بهره گیری از مشارکت مردم فرهنگ سازی و با کمک رسانه ها و اصحاب قلم به ویژه رسانه ملی می توان فرهنگ حفاظت و استفاده بهینه از منابع طبیعی را بصورت جامع ترویج کرد.

وی با اشاره به طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت افزود: خوشبختانه مشارکت پذیری و مسوولیت پذیری مردم ایلام در اجرای این طرح چشمگیر بوده و این اداره کل سعی بر این دارد که این نگاه و توجه مردم به منابع طبیعی را به عنوان الگویی در سراسر کشور مطرح کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: با فرهنگ سازی و تبیین فرهنگ و تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود، می توان از این نعمت بزرگ خدادادی حفاظت و صیانت نمود.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند با اجرای طرح هر ایرانی سه نهال می توان در طول چهار سال در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت موفق بود.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان