پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |‍ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید ایل خزل  در تاریخ۱۶ آبان ماه خبرداد.

به گزارش ایلام رویداد؛محمد رحیمی در جلسه هماهنگی یادواره ۴۰۰ شهید ایل خزل در محل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با حضور سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان، خسروی مشاور استاندار ایلام در امور ایثارگران، ستاد مردمی یادواره و دیگر مدیران استان اظهار کرد: یادواره ۴۰۰ شهید ایل خزل یک برنامه ملی است و تمامی تمهیدات لازم از سوی دستگاه های اجرایی استان برای باشکوه برگزار کردن این یادواره فراهم شده است.

وی بیان کرد: غیورمردان ایل خزل در هشت سال دفاع مقدس رشادت های فراوانی برای دفاع از کیان کشور نشان دادند که باید در این یادواره به تصویر کشیده شوند.

رحیمی با اشاره به اینکه یادواره ۴۰۰ شهید ایل خزل ۱۶ آبان ماه در شهرستان سیروان برگزار می شود،افزود: این یادواره با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی استان و در سطح ملی برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: در این یادواره برنامه های جانبی مختلفی از جمله نمایشگاه کتاب، تئاتر، سرود، نمایشگاه صنایع دستی، برنامه‌های فرهنگی مختلف و... اندیشیده شده است.

وی عنوان کرد: از ظرفیت های ایل خزل، بزرگان منطقه، سپاه پاسداران، تمامی مدیران و دستگاه های اجرایی برای باشکوه برگزار کردن این یادواره استفاده شده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان