پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ایلام از برگزاری دوره های آموزشی در رشته های نفت و گاز خبر داد و گفت: در راستای ارائه آموزش های مهارتی تا کنون ۵۰۰ نفر متقاضی آموزش های لازم را فراگرفته اند.

به گزارش ایلام رویداد؛ حمیدرضا رئیسی امروز دوشنبه در دیدار با امام جمعه دهلران، اظهار داشت: این شهرستان داری ظرفیت نفت و گاز می باشد که این مهم سبب شده دهلران جز غنی ترین شهرستان های غرب کشور محسوب شود.

وی افزود: تعدادی از جوانان دهلران با شرکت در کلاس های مراکز آموزش فنی و حرفه ای در رشته های مورد نیاز شرکت نفت آموزش دیده که امیدواریم این افراد بکارگیری شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام با تاکید بر اینکه استخدام جوانان بومی اولویت اشتغال در شرکت های نفت و گاز باشند، گفت: با آموزشهای مهارتی فنی و حرفه ای جوانان از داشتن تخصص بی نیاز شده و بهانه عدم بکارگیری جوانان بومی از پیمانکاران نفتی گرفته شده است.

رئیسی تاکید کرد: ارائه اموزش های تخصصی وزارت نفت در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان بر حسب رشته های مورد نیاز انجام می شود.

امام جمعه شهرستان دهلران نیز در این دیدار گفت: در بحث ارائه آموزش های تخصصی نفت و گاز برای جوانان جویای کار اقدامات خوبی انجام شده است.

حجت الاسلام موسوی افزود: اشتغال جوانان دارای مدرک فنی و حرفه ای در شرکت ها نشان از توجه این اداره کل به مهارت آموزی است.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه با اینکه دهلران قطب کشاورزی منطقه می باشد در راستای تعمیر ماشین الات کشاورزی راه اندازی کارگاه های تراشکاری و ریخته گری در این ضروری می باشد که امیدوارم این مهم نیز مورد توجه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان