پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |با توجه به نزدیک شدن به ماه آبان و آغاز یکی از مهم ترین سرشماری های کشور، فرماندار چوار به شرح اهمیت این سرشماری و لزوم شرکت کلیه کشاورزان در این طرح سرشماری پرداخت.

به گزارش ایلام‌رویداد؛ابراهیم یعقوبی اظهار داشت:سرشماری کشاورزان سال ۱۴۰۳ ششمین سرشماری رسمی کشاورزان در کشور است که همزمان در سراسر کشور در ۱۲ آبان ماه آغاز و تا دو ماه بطول می انجامد.

فرماندار چوار با اشاره به اهمیت این سرشماری عنوان کرد:سرشماری کشاورزان از اهمیت بالایی برخوردار است و زمینه ساز پیشرفت در حوزه کشاورزی است.

وی افزود؛از آنجا که همگان شهرستان چوار را بعنوان یک شهرصنعتی می پندارند اما نیز در زمینه های کشاورزی و دامداری چه در بخش مرکزی چه در بخش بولی توانمند و مستعد است.

،فرماندار چوار در ادامه گفت:مأموران آمارگیر با در دست داشتن کارت و روپوش مخصوص آمارگیری به کشاورزان و دامداران مراجعه کرده و اطلاعات مربوط به فعالیت های زراعت،باغداری،دامداری،تولیدگلخانه‌ای پرورش زنبورعسل و...را ثبت میکنند،که امیدست این عزیزان نهایت همکاری را با مأموران داشته باشند.

ابراهیم یعقوبی تصریح کرد؛کشاورزان،دامداران و بهره برداران عزیز نقش بسیار مهمی در تأمین مواد غذایی کشور و به عبارت دیگر سلامت جامعه دارند در نتیجه پاسخ درست و کامل به مأموران آمارگیر بسیار حائز اهمیت است.

او در ادمه افزود؛مسؤلان کشور برای برنامه ریزی صحیح و اصولی در حوزه کشاورزی و دامداری باید اطلاعات کاملی از مساحت زمین های زراعی کشور،تعداد دامداران،مرغداری ها و... داشته باشند تا در آینده بتوانند برنامه ای متناسب در جهت پیشرفت  کشاورزی و زراعت داشته باشند.

فرماندار چوار در پایان از تمام مسؤلان اجرایی شهرستان خواست که تا پایان این طرح نهایت تعامل و همکاری را با مأموران آمارگیر داشته باشند تا که بتوان آماری کامل و درست از شهرستان چوار ارائه داد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان