پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |«شرکت سیمان زاوه تربت» به عنوان واحد نمونه کیفی در سطح ملی در سال 1403 انتخاب گردید.

به گزارش ایلام رویداد؛لوح تقدیر واحد نمونه کیفی در سطح ملی و تندیس واحد تولیدی نمونه ملی طی مراسمی  که به مناسبت  بزرگداشت روز جهانی استاندارد و به همت سازمان ملی استاندارد ایران در تاریخ 23 مهر 1403 در سالن اجلاس سران تهران برگزار شده بود  به مدیر عامل شرکت سیمان زاوه تربت تقدیم شد.  

در این مراسم از برگزیدگان برتر کشور که پایبندی مسئولانه در رعایت استاندارد‌های ملی و بین‌المللی داشته اند؛ قدردانی شد و« سیمان زاوه تربت» از میان ۷۶۱ واحد تولیدی و خدماتی که برای ارزیابی ثبت نام کرده بودند، به این افتخار بزرگ دست پیدا کرد. 

«شرکت سیمان زاوه تربت»  در سال 1382 با سرمایه گذاری بخش خصوصی تاسیس و با انتخاب بهترین تجهیزات و ماشین آلات از شرکت های طراز اول اروپایی و ایرانی  از سال 1388 به بهره برداری رسید و موفق گردید با تولید انواع سیمانهای با کیفیت ویژه و ممتاز ، در خدمت  زیر ساخت ها و آبادانی کشور  قرار بگیرد. 

بر مبنای اعتقاد راستین مدیریت این  شرکت به مقوله کیفیت ، سرمایه گذاریهای عظیمی از همان روزهای نخست  در این زمینه صورت پذیرفت و با ابداع  شعار " کیفیت برتر، دوام بیشتر و مقاومت بالاتر "  و التزام عملی به آن  شاهد تحول شگرفی در تولید محصولات با کیفیت  در این شرکت بوده ایم   . 

مهندس توکلی زاده مدیرعامل شرکت سیمان زاوه تربت اعتقاد دارد  در کشاکش جهانی شدن و حذف مرزهای اقتصادی  ، تنها مجموعه هایی به حیات اقتصادی و فنی خود ادامه خواهند داد که از نظر نیروی انسانی : خلاق و کارآمد، از منظر مدیریت:  مبتکر و پر تلاش  از جنبه دانش و تکنولوژی  :  روزآمد و جستجوگر و نهایتآ توان هماوردی با همتایان خویش را چه در منطقه و چه در جهان داشته باشد . 

«سیمان زاوه تربت» با به کارگیری همه امتیازات پیش گفته و با بهره مندی از 80 سال سابقه صنعت سیمان ایران و همزمان با نگاه به افق های اقتصادی و فناوری فردا،  واحدی نمونه را به صنعت سیمان کشور معرفی کرده که شایسته ترین جایگاه ها را  در بازار مصرف آینده سیمان  کشور و منطقه  خواهد داشت . 

گفتنی است «سیمان زاوه تربت» در طی این سال‌ها بارها به عنوان واحد نمونه کیفی  استان خراسان، واحد نمونه ملی انرژی ، واحد نمونه صنعت سبز کشور و صادرکننده نمونه استانی و ملی برگزیده شده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان