پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: ۳۰۰۰ متر خط انتقال‌ آب شهر آبدانان از چشمه های سراب به مخزن جدید الاحداث در دست اجرا است 

به گزارش ایلام رویداد؛ محمد محمدی افزود: با بهره‌برداری از این خط انتقال، مشکل شش محله شهر آبدانان با جمعیتی بیش از سه هزار نفر رفع خواهد شد.

وی با اشاره به تکمیل ساخت مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی شهر آبدانان به جهت تامین آب پایدار برای شهروندان این شهر، تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه، مشکل بی آبی و‌ افت فشار در محله های شهرک "شهید رجایی"، "جانبازان"، "فرهنگیان"، "کارکنان"، کوی "اندیشه" و توسعه شبکه توزیع برای زمین های الحاقی به شهر با جمعیتی بیش از سه هزار نفر رفع می گردد.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با بیان اینکه تاکنون ۱۴۰۰ متر از این پروژه با لوله فولادی ۲۰۰ میلیمتری اجرا شده اظهار داشت: اعتبار پروژه حدود ۲۲ میلیارد ریال و از محل اعتبارات ملی و بودجه عمرانی است که امیدواریم طبق برنامه زمانبندی، شاهد افتتاح و بهره برداری از آن باشیم.

محمدی یکی از مشکلات این پروژه را وجود معارضین محلی در مسیر اجرای خط انتقال برشمرد و تاکید کرد: با کمک معتمدین محلی در حال رایزنی برای حل این مشکل هستیم.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان