پایگاه خبری ایلام رویداد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام پویایی و جوانی جمعیت را شرط لازم برای پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: ضرورت توجه به ازدواج آسان باعث جلوگیری از بالا رفتن سن ازدواج و پیری جمعیت می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار پویایی و جوانی جمعیت را شرط لازمبرای پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد و گفت:اگر جوانان با الگوگیری از ازدواج مبارک حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه زهرا(س) به ازدواج های آسان روی بیاورن بدون شک مشکلات سن ازدواج و پیری جمعیت برطرف می شود.

وی افزود: نهاد خانواده اولین و اساسی‌ترین نهادی است که شکل می‌گیرد و اگر بر اساس تقوا و رضای خداوند باشد، زندگی لذت بخش می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار بالا رفتن سن ازدواج  و پیر شدن جامعه را تهدیدی جدی برای کشور دانست و اظهار کرد:فرهنگ سازی در فضای عمومی از انتظارات مقام معظم رهبری برای پویایی جمعیت است و همه باید تلاش کنند تا توصیه های مقام معظم رهبری در این خصوص عملی شود.

خطیب جمعه ایلام در ادامه با تبریک سالروز آزادسازی مهران در دهم تیرماه گفت: امروز یکی از روز‌های خاطره انگیز برای مردم ایران و استان ایلام است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اظهار داشت: دهم تیرماه ۶۵ در اوج گرمای طاقت فرسا، رشادت و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام و همچنین مقاومت مردم باعث شد نیروهای رژیم بعثی مجبور به فرار از مهران همیشه قهرمان شوند.

وی افزود: خداوند به ما کمک کرد و با وجود برتری تجهیزات نظامی عراق، رزمندگان ما پیروز شدند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: به همه شهدای ایلام و رزمندگان سرافزاری که از مناطق مختلف کشور در عملیات آزادسازی مهران حضور داشتند، درود می‌فرستیم و یاد آن‌ها را گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به دوازدهم تیرماه و حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری کشورمان گفت: در این روز یکی از جنایت‌های آمریکا که همواره دم از حقوق بشر می زند اتفاق افتاد و ناو آمریکایی، هواپیمای مسافربری ایران را ساقط کرد و موجب شهادت جمعی از هموطنان شد.

وی افزود: به همین مناسبت روز دوازدهم تیرماه به نام روز جنایب بشری آمریکا نامگذاری شده و از همان موقع دارایی‌های ایران توسط آمریکا مسدود شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: آمریکا اولین کشوری است که از سلاح اتمی علیه بشریت استفاده کرد و جنایاتی همچون تحریم دارویی که موجب مرگ هزاران بیگناه شده است را مرتکب می شود ولی با در اختیار داشتن رسانه های بزرگ دنیا هیچ انتقادی از آنها نمی شود.

خطیب جمعه ایلام گفت: حمایت آمریکا از منافقین که دستشان به خون ۱۷ هزار از هموطنان آغشته است و همچنین حمایت از داعش و انجام ۶۲ کودتا در جهان از دیگر جنایت‌های آمریکایی هاست.


 

var player = videojs('player_424637_8198385',{ techOrder: [ "html5" , "flash"],poster:'',width:400,height:300}); videojs.addLanguage('en', {"No compatible source was found for this media.": "مشاهده ی ویدیو نیاز به پشتیبانی مرورگر از codec h264 یا نصب فلش پلیر دارد."}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/8198385',{},function (data) {}); })); کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان