پایگاه خبری ایلام رویداد

 مدیرعامل شرکت آبفا ایلام خبر داد؛

حضور گروه تخصصی و اجرایی امور آبفا ایلام در طرح ویژه آبرسانی به شهر همدان

۱۴۰۱/۰۶/۰۳ ۱۹:۴۹ چاپ

ایلام رویداد |

  

مدیرعامل آبفا ایلام گفت: به دنبال درخواست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، یک گروه تخصصی پنج نفره از پرسنل بهره‌برداری این شرکت جهت کمک به طرح ویژه آبرسانی به شهر همدان با تجهیزات و امکانات فنی به این استان اعزام شد.

به گزارش ایلام رویداد؛ پرویز ناصری با اعلام این خبر اظهار داشت: با اجرای این پروژه، مشکل کمبود آب این شهر رفع خواهد شد.

وی افزود: استان ایلام علیرغم اینکه امسال در صدر استان ها کم بارش قرار داشت و با افت شدید منابع تامین آب شهرها و روستاها مواجه بودیم اما این شرکت با تعریف پروژه‌های متعدد و تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم توانست تابستان خشک امسال را بخوبی مدیریت نماید.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام با تاکید بر اینکه متاسفانه امسال شاهد خشک شدن رودخانه سیمره نیز بودیم، گفت: بسیاری از چاه‌ها و چشمه‌های تامین‌کننده آب شهرها و روستاهای استان از مدار خارج شده و یا با افت شدید میران آب دهی مواجه شده‌اند که همین امر باعث برداشت آب از سد ایلام به میزان دو برابر ورودی آن شده و با این تفاسیر خطر کم آبی استان را تهدید می کند که می طلبد همه نسبت به صرفه جویی در مصرف آب کوشا باشیم.

ناصری در پایان با اشاره به قطعی آب در شهرکرد و همدان، خاطرنشان ساخت: مردم به خوبی آگاه هستند که با کمبود آب مواجهیم، اما به نظر می‌رسد این خطر هنوز به یک باور تبدیل نشده و صرفه‌جویی به خوبی صورت نمی گیرد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان