پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |

میز خدمت فرصت دیداره چهره به چهره مردم و مسئولان برای تسریع در رفع مشکلات آنان است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: میز خدمت فرصت دیدار چهره به چهره با مردم وبرای پیگیری و پاسخگویی به مطالبات آنان است.
به گزارش ایلام رویداد ؛ محمد سبحان حسنی روز جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ در حاشیه برگزاری میز خدمت در دهلران بمناسبت هفته دولت گفت:مردم در میز خدمت با مسئولان دیدار و مطالباتی داشتند که برخی از آنها در شهرستان دستور پیگیری آنها به فرماندار ویژه شهرستان و مسئولان شهرستانی صادر شد.
وی افزود: برخی از این مطالبات نیز در استان و مرکز قابل پیگیری هستند که احصا و دنبال می شوند.
معاون سیاسی استاندار ایلام به نگاه استاندار ایلام در راستای رفع مشکلات مردم اشاره و افزود:میز خدمت هم در قالب نگاه دولت و استاندار محترم برای دیدارهای چهره به چهره و رسیدگی به مشکلات مردم نه تنها در هفته دولت بلکه در طول سال برگزار می شود و مسئولان پاسخگوی مردم هستند.
حسنی گفت: ارتباط چهره به چهره مسئولان و مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان از مزایای میز خدمت است.
وی پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات مردم با کار جهادی از رویکردهای دولت سیزدهم برشمرد و افزود: این مهم به تبعیت از دولت و رئیس جمهور محترم و مدیریت ارشد استان در کانون توجه مدیران است.
معاون سیاسی استاندار ایلام برپایی میز خدمت و حضور مدیران در میان مردم را گامی در جهت تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان ذکر کرد و اظهار داشت : میز خدمت و حضور مدیران بی شک نقش مهمی در حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان و پیگیری خواسته ها و مطالبات آنها دارد.
برپایی ایستگاه های سلامت شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهدای دهلران از دیگر اقدامات میز خدمت در شهرستان بود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، فرماندار ویژه دهلران و معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان دهلران در سومین روز از هفته دولت در میز خدمت پاسخگوی مشکلات ، خواسته ها و مطالبات مردم شهرستان بودند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان