پایگاه خبری ایلام رویداد

طی آیینی صورت گرفت؛

کلنگ زنی المان و سر درب پل زائر

۱۴۰۱/۰۶/۱۱ ۲۱:۴۳ چاپ

ایلام رویداد |

به گزارش ایلام رویداد؛ عصر امروز( ۱۱ شهریور ) با حضور استاندار و معاونین و شهردار مهران المان و سردرب پل زائر کلنگ زنی شد.

شهردار مهران با بیان اینکه علاوه بر وظایف ذاتی و اقداماتی که در داخل شهر می بایستی انجام شود،در راستای برنامه های برگزاری اربعین نیز باید اقداماتی صورت گیرد،گفت:یک سری پروژه های از قبل تعریف شده و به مرحله بهره برداری رسیده و یک سری دیگر در دستور کار قرار دارند.
وی گفت:یکی از پروژه هایی که چهار ماه پیش در خواست داده و اعتباری برایش لحاظ شده المان و سردرب پل زائر است که امروز کلنگ زنی میشود.
وی گفت:برای انجام این المان که به طول ۶۰ متر می باشد هزینه ۳۰۰۰۰ میلیون ریال واین هزینه از محل اعتبار و تملک دارایی های سرمایه اربعین می باشد.

وی ادامه داد؛این المان از طرف مهران به سمت عراق قسمتی از حرم امام حسین(ع) روی آن نقش بسته میشود و از سمت عراق به مهران قسمتی از ضریح مقدس امام رضا (ع) در آن دیده میشود.

شهردار مهران گفت؛اعتباراتی که برای پروژهای هفته دولت هزینه شده ۳۲ میلیارد تومان بوده که قسمت عمده ی آن در داخل شهر هزینه شده و از منابع داخلی شهرداری مبلغ ۲۰ میلیارد تومان آسفالت انجام شده است.
استاندار ایلام نیز در آیین کلنگ زنی این المان ضمن تشکر از شهراری و شورای شهر و تمامی کسانی که برای توسعه ی شهر و مبلمان شهری تلاش میکنند گفت:شهر مهران باید نماد فرهنگی و نماد معماری اسلامی باشد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان