پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |


  

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام گفت: تمام توان، تجهیزات و امکانات شرکت برای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی(ع) بکار گرفته می شود.

به گزارش ایلام رویداد؛ پرویز ناصری روز جمعه در جلسه ستاد اربعین که با حضور استاندار و در مرز مهران برگزار شد، اظهار داشت: آبفای استان از ابتدای سال تا کنون با رویکردی جهادی سعی در آماده نمودن زیرساخت های اربعین برای ارائه خدمت در خور زائرین نموده است.

وی افزود: مجموعه همکاران شاغل در این شرکت در چند ماهه منتهی به اربعین امسال با تلاش شبانه روزی و مجاهدت، از هیچ کوششی برای آماده شدن زیرساخت های اربعین کوتاهی نکرده تا شاهد برگزاری باشکوه و شایسته کنگره اربعین حسینی باشیم.

مدیرعامل آبفای ایلام گفت: اجرای سپتیک فاضلاب و ۲۰ کیلومتر خط انتقال رفت و برگشت، عملیات اجرایی پروژه احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی پارکینگ اربعین و ۴ کیلومتر خط انتقال آب به آن، نصب یکدستگاه کلرسنج آنلاین در پایانه مرزی مهران، آبرسانی به محل اسکان اضطراری اربعین حسینی واقع در پارک جغا سبز ایلام و تامین آب برای ۳۰۰ هزار نفر در روز و … از مهمترین اقدامات آبفای استان برای اربعین ۱۴۰۱ است.

وی ادامه داد: تمام توان، تجهیزات و امکانات شرکت برای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی(ع) بکار گرفته خواهند شد تا زائرین گرامی هیچگونه دغدغه ای نداشته باشند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان