پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، با صدور تقدیرنامه‌ای، از تلاش‌های «محمود کشاورز»، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام، در راستای تقویت ارتباط مستقیم مردم و مسئولان، ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی مؤثر و نهادینه‌سازی فرهنگ پاسخگویی به عنوان الگویی موفق در حل مسائل مردمی قدردانی کرد.

به گزارش ایلام رویداد؛ این تقدیرنامه که به عنوان سوغات سفر استانی رئیس جمهور به استان ایلام محسوب می‌شود، حاکی از تحول مثبت در رویکرد شرکت گاز ایلام و تبدیل آن به یک نهاد پاسخگو و مردمی است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در این لوح تقدیر خطاب به مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام، تقویت و تسهیل ارتباط مستقیم مردم و مسئولان، نهادینه‌ سازی فرهنگ پاسخگویی، ایجاد بستر مناسب برای حل مسائل را از دلایل این تقدیر نامه ذکر نموده است.

«محمدرضا جوادی یگانه» به تقویت و تسهیل ارتباط مستقیم مردم و مسئولان توسط شرکت گاز استان ایلام اشاره کرد و گفت:ایجاد بسترها و سازوکارهای مناسب برای برقراری ارتباط بی‌واسطه و مؤثر میان شهروندان و مدیران ارشد شرکت گاز استان نمونه بارز خدمات رسانی جهادی و انقلابی است.

وی به گره‌گشایی از مشکلات مردم در حوزه های مختلف گازرسانی اشاره و اظهار داشت: تمرکز بر استفاده از ظرفیت صنعت گاز و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی لازم به منظور رفع موانع و مشکلات مردم استان ایلام بخشی از اقدامات مهم شرکت گاز استان ایلام بوده که باعث رضایتمندی بیش از ۹۲ درصدی مردم شده است.

جوادی یگانه با اشاره به نهادینه سازی فرهنگ پاسخگویی در شرکت گاز استان، تصریح کرد: تلاش مستمر مسئولان و کارشناسان این مجموعه برای ترویج و استقرار فرهنگ پاسخگویی شفاف، به‌ موقع و مسئولانه در قبال مطالبات و نیازهای به‌ حق شهروندان به عنوان ولی‌نعمتان اصلی ستودنی است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به ایجاد بستر مناسب برای حل مسائل و مشکلات مردمی، گفت: این شرکت، طراحی و پیاده‌سازی سازوکارهایی که امکان شناسایی، بررسی و حل سریع‌تر و مؤثرتر مشکلات مرتبط با گازرسانی و خدمات شرکت را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان