پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |


  

استاندار ایلام گفت: تمامی دستگاه‌های خدماتی و امدادی در مهران در آماده باش کامل باشند.
به گزارش ایلام رویداد؛حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست کمیته زیرساخت اربعین استان خواستار ساماندهی فعالیت دستگاه‌های زیرساختی نظیر آب و فاضلاب، برق و گاز و دیگر دستگاه‌های خدماتی و امدادی در کنگره عظیم اربعین شد و گفت: اکیپ‌های امدادی آب و برق و گاز استان در مهران مستقر و در حالت آماده باش کامل باشند.

وی افزود: ۳۰ اکیپ امداد آب و فاضلاب برای رفع مشکل شکستگی‌ها در مهران باید آماده فعالیت باشند و در این زمینه قصور از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست و خروجی کار بسیار برای ما مهم است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه اکیپ‌های اداره برق نیز باید در حالت آماده باش باشند، اضافه کرد: در صورت وقوع مشکل باید به صورت جدی وارد عمل شوند و اگر چنانچه تعداد اکیپ‌ها و نیروهای حوادث و اتفاقات برق کم باشد از استان‌های معین کمک خواهیم گرفت.

وی از اعلام آمادگی اکیپ‌های امداد گاز استان در مهران نیز خبر داد و گفت: در صورت نشتی گاز در هر منطقه از مهران این نیروها بلافاصله فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

بهرام نیا با اشاره به احتمال مشکلات حوزه مخابرات در مهران گفت: مخابرات نیز بایست ضمن آمادگی کامل به صورت شبانه روزی فعالیت خود در مهران را آغاز کند.

وی افزود: همچنین دستگاه‌های آبسرد کن در شهرستان مهران باید روزانه ضمن بررسی گزارش آن نیز ارایه شود.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در فعالیت نیروهای خدمات شهری شهرداری‌ها در پاکیزگی و بهداشت شهر مهران و پایانه، گفت: مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری ایلام و شهردار مهران به طور جدی این موضوعات را پیگیری و به صورت روزانه گزارش ارایه کنند.

وی در پایان با تاکید بر این مهم که کار در مسیر اربعین باید دلی باشد، اظهار داشت: اینجا انگیزه‌ای بالاتر از صرف انجام وظیفه در کار است و آن عشق و ارادت به ائمه اطهار علیهم السلام و آقا اباعبدالله الحسین (ع) است که کارهای سخت را با عمل جهادی صاف و هموار می‌کند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان