پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |



فرمانده انتظامی استان ایلام گفت : سامانه 120 پلیس راهور درایام اربعین به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات ترافیکی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) است.

به گزارش ایلام رویداد؛سردار "دلاور القاصی مهر" با بیان این خبر گفت:به منظور رفاه حال زائران و جلوگیری از مراجعه های غیر ضرور به مراکز پلیس ، این سامانه طراحی و پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: در چند روز اخیر بیشترین تماس با این سامانه در رابطه با درخواست جرثقیل جهت جابه جایی وسایل نقلیه زائران از روبه روی منازل و مفقودیت وسیله نقلیه در محل پارک قبلی بوده است .

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد : زائران می توانند در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات ترافیکی ، وضعیت راه ها، سدمعبر و یا فقدان وسیله نقلیه در محل، باسامانه ۱۲۰ تماس بگیرند.

این مسئول انتظامی در پایان با هشدار به زائرانی که اقدام به پارک کردن خودروهای خود در درب منازل شهروندان و یا پیاده رو ها کرده اند،گفت:از زائران عزیز می خواهیم تا ضمن رعایت حقوق شهروندان مهرانی و پارک کردن خودرهای خود در پارکینگ های پیش بینی شده، پلیس را در انجام ماموریت اصلی که همان خدمت به خود زائران است یاری کنند.


انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان