پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، از ارائه ۱۰ هزار و ۵۳۰ خدمت غیرحضوری در نیمه اول سال جاری خبر داد و گفت: این حجم از خدمات‌رسانی دیجیتال، گامی بلند در راستای تحقق دولت الکترونیک و افزایش رضایتمندی مشترکان است.

به گزارش ایلام رویداد؛ صابر شفیعی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری، شرکت گاز استان ایلام با ارائه ۱۰ هزارو  ۵۳۰ خدمت به صورت غیرحضوری، گام مؤثری در تسهیل امور مشترکان و توسعه دولت الکترونیک برداشته است.

وی اظهار داشت: این خدمات متنوع که از طریق میز خدمت الکترونیک شرکت ارائه شده، شامل درخواست و صدور قبض، نصب و جابجایی علمک، اتصال و وصل مجدد گاز، تغییر مشخصات و پرداخت آنلاین و غیره بوده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تصریح کرد: هدف از توسعه این خدمات، کاهش مراجعات حضوری، کاهش ترافیک و رفع محدودیت‌های زمانی برای دریافت خدمات است که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه مردم، به کاهش بار ترافیکی در شهرها نیز کمک می‌کند.

شفیعی افزود: مشترکان گاز می‌توانند برای بهره‌مندی از این خدمات به سامانه جامع ارتباط با مشتریان (CRM)، وب سایت شرکت، اپلیکیشن موبایل و تلفن گویای ۲۴ ساعته مراجعه کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، شفافیت، دقت در انجام امور و تسریع در خدمت‌رسانی را از دیگر مزایای توسعه خدمات غیرحضوری برشمرد و تصریح کرد:این رویکرد جدید علاوه بر افزایش رضایتمندی، موجب تقویت اعتماد عمومی به مجموعه‌های خدمت‌رسان شده است.

وی در ادامه به پیامدهای گسترده‌تر این طرح اشاره و خاطرنشان کرد:تحقق دولت الکترونیک و توسعه خدمات غیرحضوری، به کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق شهری و روستایی، اجرای عدالت اجتماعی و توسعه فرصت‌های اقتصادی در جوامع محلی منجر می‌شود.

شفیعی با تأکید بر تداوم این روند، یادآور شد: شرکت گاز استان ایلام خود را متعهد می‌داند تا با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها، کیفیت و دامنه خدمات غیرحضوری را به طور مستمر گسترش دهد.

وی ادامه داد: شرکت گاز استان ایلام به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری، در نظر دارد با راه‌اندازی و بهینه‌سازی سامانه‌های بیشتر، نقش خود را در توسعه دولت الکترونیک در استان ایلام پررنگ‌تر کند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان