پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با تقدیر از همراهی رسانه‌ها در فصل سرما، بر تداوم این تعامل برای مدیریت مصرف گاز در زمستان امسال و کمک به پایداری شبکه گاز سراسری تأکید کرد.

به گزارش ایلام رویداد؛«محمود کشاورز» در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام، از همکاری بسیار خوب رسانه‌های مکتوب و مجازی استان در زمستان سال گذشته تقدیر کرد و افزود:صداوسیما رسانه‌ای مرجع و تأثیرگذار است که انتظار می رود امسال همچون سال های گذشته با این شرکت در زمینه فرهنگ سازی صرفه جویی مصرف گاز همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه انتظار می رود که این تعامل سازنده در آستانه فصل سرما تداوم یابد، تصریح کرد: انتظار داریم با همکاری مردم عزیز و فهیم و نقش آفرینی رسانه‌ها، بتوانیم پایداری شبکه گاز را در اقصی نقاط کشور حفظ کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در بخش دیگری از سخنانش به تغییر روش محاسبه قبوض گاز از ابتدای مهرماه اشاره کرد و گفت: این قبوض بر اساس روش جدید و در ۴ پلکان تعریف شده است.

وی با اطمینان‌بخشی به مشترکان افزود:خوشبختانه بیش از ۷۵ درصد مشترکین در رده‌های پلکان یک و دو قرار دارند و از افزایش قیمت متأثر نخواهند شد. این طرح با هدف مدیریت مصرف و عادلانه‌تر کردن تعرفه‌ها طراحی شده است.

کشاورز نقش محوری رسانه‌ها در ترویج فرهنگ صرفه‌جویی را کلیدی خواند و اظهار داشت: تعامل رسانه با شرکت گاز در مورد صرفه‌جویی در مصرف گاز، می‌تواند تأثیر شگرفی بر کاهش مصرف در بین خانوارها و همچنین ادارات دولتی داشته باشد.

کشاورز بر ضرورت برنامه‌ریزی مشترک برای تولید و پخش محتواهای آموزشی و فرهنگ‌ساز در زمینه مصرف بهینه گاز تأکید کرد و گفت: طرفین توافق کردند با همکاری یکدیگر، پیام‌های ضروری برای گذر از پیک مصرف زمستان را به طور مؤثر به عموم مردم منتقل کنند.

همچنین مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام، با تقدیر از تعامل مثبت شرکت گاز این استان با رسانه‌ها، این اقدام را سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام و عاملی کلیدی در همراهی افکار عمومی با چالش‌های موجود عنوان کرد.

«ناصر بهرام» افزود: شرکت گاز ایلام را یکی از دستگاه‌های دولتی خوش‌برخورد، رسانه‌پذیر و دارای تعامل سازنده با تمامی رسانه‌های جمعی، اعم از مکتوب و مجازی دانست.

وی با اشاره به نتایج این تعامل دوسویه، تصریح کرد: شرکت گاز استان به واسطه تعامل بسیار خوبی با رسانه‌های جمعی داشته، توانسته است به اقناع مطلوب افکار عمومی در زمینه درک ناترازی‌های موجود کمک شایانی کند.

بهرام در ادامه به نقش محوری مدیرعامل شرکت گاز در این فرآیند پرداخت و تصریح کرد: مصاحبه‌های مکرر، ساده و عامه‌پند مدیرعامل این شرکت، عاملی کلیدی در همراهی و درک بیشتر مردم نسبت به مسائل و محدودیت‌ها بوده است.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام با تأکید بر اینکه هزینه‌های رسانه‌ای جهت ایجاد اعتماد اجتماعی، یک سرمایه‌گذاری راهبردی محسوب می‌شود، گفت:این گونه هزینه‌ها، در حقیقت به سرمایه‌های یک سازمان و حتی نظام تبدیل می‌شود و پشتوانه‌ای ارزشمند برای اجرای سیاست‌ها است.

وی بر بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های بومی و محلی تأکید کرد و اظهار داشت: هرچه از ظرفیت نمادها و چهره‌های محلی برای انتقال پیام استفاده شود، قطعاً این ارتباط تأثیرگذارتر و نفوذ آن در دل مردم عمیق‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان