پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام-رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: پلیس همواره بازوی قدرتمند دستگاه قضایی در مقابله با مجرمان در سطح جامعه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عمران علی محمدی ظهر شنبه در جمع مسئولان انتظامی استان ایلام اظهار داشت: پلیس و دستگاه قضائی مکمل هم بوده و همواره در راستای اجرای احقاق حق و عدالت در جامعه گام بر می دارند.

وی اضافه کرد: این دو دستگاه انقلابی به عنوان ویترین انقلاب اسلامی همواره بایستی با اقدام هوشمندانه و حکیمانه جایگاه و اقتدار نظام را حفظ کنند.

وی نظارت، بازرسی و آموزش در بین کارکنان دستگاه قضایی و پلیس را گامی موثر در راستای ارائه خدمات مطلوب به آحاد جامعه دانست و خاطرنشان کرد: قطعاً همکاری پلیس، دستگاه قضایی را در راستای وظایف خود موفق خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام از بین بردن اطاله دادرسی و کم کردن ورودی پرونده های قضایی را از برنامه های اصلی دستگاه قضایی در ارائه خدمات مطلوب به آحاد جامعه دانست و گفت: استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف یکی از برنامه های خوب و موثر دستگاه قضایی بوده و نتایج خوبی نیز در راستای حل و فصل دعاوی به دست آمده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه مردم و پلیس قدردان زحمات و تلاش دستگاه قضائی هستند، گفت: تلاش دستگاه قضائی برای برخورد با مجرمان و سلب کنندگان آسایش مردم قابل تقدیر است.

سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: پلیس و دستگاه قضائی وظایف بسیار سنگین و حساسی را در جامعه برعهده دارند، و امروز چشم افراد جامعه برای امنیت آفرینی به سوی این ۲ دستگاه دوخته شده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان