پایگاه خبری ایلام رویداد

با حضور نماینده ویژه بازرسی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت؛

بازدید از پایگاه درمانی مدیریت تامین اجتماعی در مرز مهران

۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۱۱:۳۷ چاپ

ایلام رویداد |

 


به گزارش ایلام رویداد؛با حضور حجت الاسلام حیدری نماینده ویژه بازرسی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران دستگاههای تابع از پایگاه اربعین حسینی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام در مرز بین المللی مهران بازدید شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری ضمن بازدید از قسمت های مختلف این مرکز درمانی مستقر در مرز مهران، از نزدیک با کادر درمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار نماینده ویژه بازرسی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن تقدیر از مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام در راستای پیگیری و افتتاح پایگاه اربعین جهت ارائه خدمات درمانی به زوار عتبات عالیات، گفت:حوزه درمان تامین اجتماعی خصوصا بسیج جامعه پزشکی در مرز مهران سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه علی رغم مشکلات پیشرو مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام خدمات درمانی مطلوبی به زوار ارائه می شود، افزود: قدردان کادر درمان تامین اجتماعی استان ایلام و همه استان های معین هستیم که به این پایگاه اعزام شده‌اند.

 لازم به ذکر است: در پایگاه اربعین حسینی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام در مرز مهران خدمات درمانی از جمله خدمات پزشکی، دنداپزشکی، داروخانه، تزریقات خواهران و برادران و آزمایشگاه تا اول مهر به زائرین حسینی خدمات درمانی ارائه می شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان