به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین نجفی ظهر شنبه در حاشیه برگزاری جلسه ساماندهی ۱۱۰ در این باره اظهار کرد: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، به عنوان ویترین پلیس در تعامل تنگاتنگ با مردم و ارائه خدمات انتظامی به موقع به شهروندان است.
وی افزود: به طور میانگین هر یک ساعت ۳۷ تماس با ۱۱۰ برقرار و در هر یک ساعت ۱۱ تیم عملیاتی پلیس برای رسیدگی به تماس شهروندان به آدرس های اعلامی اعزام شده است.
وی بیان کرد: اپراتورهای مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اخبار و درخواست های مردمی را از جامعه و اقشار مختلف مردم جمع آوری کرده و به ماموران گشت های انتظامی ۱۱۰ ارجاع می دهند و این ماموران با حضور به موقع خود در محل حادثه یا رویداد، به فردی که دچار ضربه روحی، روانی، جسمی یا مادی شده است، یاری می رسانند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: در همین راستا در سه ماهه ابتدای سال جاری شهروندان ایلامی ۲۳ هزار و ۵۳۶ تماس عملیاتی با عوامل انتظامی داشته اند که ماموران نسبت به رفع مشکل آنها اقدام کرده اند.