پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام-استاندار ایلام از اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا صبح شنبه در نشست شورای اداری استان که با حضور آیت الله اعرافی عضو فقهای شورای نگهبان و مدیر حوزه های علمیه کشور برگزار شد در پاسخ به برخی هجمه های بی اساس غرض ورزان نسبت به اینکه مصوبات سفر استانی رئیس جمهور تنها روی کاغذ مانده اظهار داشت: بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در کمتر از ۷ ماه وارد استان شده و این از برکات سفر دولت کار و کرامت به استان است.

وی در ادامه ضمن اینکه اجرایی شدن مصوبات سفر استانی رئیس جمهور و شهرستانی استاندار را یکی از اولویت های مهم استان خواند، گفت: حضور در کنار مردم منشور دولت سیزدهم است و در این راستا و در تداوم سفرهای استانی ریاست جمهوری تیم مدیریتی دولت در استان در قالب سفرهای شهرستانی استاندار طی هفت ماه گذشته ۳۲ بار به شهرستان های استان سفر کرده است.

استاندار ایلام با اشاره به در پیش رو بودن کنگره عظیم اربعین حسینی گفت: اربعین آبروی اسلام و نظام و یک کنگره جهانی است و یکی از برنامه های راهبردی کوتاه مدت موضوع اربعین است.

وی با بیان اینکه در جریان این سفرها اعتبارات خوبی برای هر شهرستان تخصیص داده شده است، گفت: بعد از پایان سفرهای شهرستانی ۴ اولویت مهم اربعین، پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، معیشت و سفره مردم و ایجاد اشتغال و مسکن ملی را هدف گذاری کردیم که باید نصب العین مدیران قرار بگیرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان