پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |


  


مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در ستاد اربعین استان ایلام، این اداره کل بعنوان دستگاه معین در شهرستان دره شهر انتخاب شد.
به گزارش ایلام رویداد؛ مهناز همتی دراینباره اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به زوار اباعبدالله در مسیر رفت و برگشت گذرگاه های اربعین، با همکاری و پشتیبانی سازمان ملی استاندارد و پایگاه مقاومت بسیج اداره کل و حضور پرشور و معنوی بسیجیان اداره کل، موکب و ایستگاه صلواتی در شهرستان دره شهر برپا شد.

وی با اشاره به اینکه در ستاد اربعین استان ایلام، استاندارد ایلام بعنوان دستگاه معین در شهرستان دره شهر انتخاب شد افزود:
در این موکب علاوه بر پخت و توزیع غذای گرم، آب معدنی، چای و شیرینی و ….مسابقه نقاشی بین کودکان و نوجوانان زائر برگزار گردید. همچنین، اقلام ترویجی اعم از سجاده و کلاه و ساک مسافرتی نیز بین زائرین توزیع شد.

مدیرکل استاندارد ایلام، با بیان اینکه موکب این اداره کل در کنار خدمت‌رسانی به زائران، اقدامات فرهنگی و آموزشی را به منظور ارتقای ایمنی و سلامت زائران به خصوص محافظت در برابر گرما‌زدگی و کرونا در دستور کار خود قرار داده‌ است، گفت: استان ایلام به عنوان پایتخت خادمین سید الشهدا در خدمات رسانی به زوار اباعبدالله اوج ارادت خادمی خود را به امام‌حسین ابراز کردند.

همتی در پایان عنوان کرد: وظیفه تمام دستگاه های اجرایی، ارگان‌ها و نهادها است که درعرصه خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) و برپایی باشکوه کنگره عظیم اربعین حسینی همراهی کنند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان