پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |


به گزارش ایلام‌رویداد؛ دکتر «بنیامین شکوه‌فر» امروز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام که در سالن ارشاد ایلام  برگزار شد، با بیان این که در تراز انقلاب اسلامی، رتبه مدیرانی که بیشتر به مردم خدمت می‌کنند، افزون‌تر است، گفت: خوشبختانه امروز در کشورمان از یک نظام مدیریتی بسیار عالی بهره‌مند هستیم به طوری که رئیس جمهور در یکی از سفرهای استانی عنوان کردند؛ آن چیزی که در دولت مردمی و عدالت محور به صورت جدی دنبال می‌کنیم نظام مدیریتی مبتنی بر محبت به مردم است.
وی با تاکید بر این که در حوزه ورزش و جوانان نیز باید این نظام مدیریتی پیاده شود ، گفت: مدیر کل ورزش و جوانان در دولت عدالت‌محور، شب و روز نخواهد داشت و هیچ روستایی نیز نباید از نگاه مدیر کل ما پنهان بماند.

شکوه‌فر ضمن تاکید به توجه و حمایت لازم از حوزه استعدادیابی گفت: باید از تمام ظرفیتهای استان به ویژه استاندار جوان و انقلابی ایلام بهره بگیرید تا ایلام با وجود تیمهای مختلف در لیگهای کشوری به یکی از قطبهای ورزش کشور تبدیل شود.
وی همچنین تاکید کرد: ما مدیر پشت میز نشین نمیخواهیم چرا که حضرت اقا فرمودند که سفرهایی که در این دولت انجام میشود کار خوبی است و چهره به چهره مشکلات مردم پیگیری میشود
وی با بیان این که ورزش یک نهاد اجتماعی و از اولین نهادهای است که از گذشته توسط خود مردم اداره می‌شده است، عنوان کرد: مردمی‌سازی ورزش، موضوع جدیدی نیست چرا که دولتمردان بدون مشارکت مردم نمی‌تواند این بخش بزرگ را اداره کندو تنها با حمایتهای مردمی و خیری و نظارتهای دولتی مدیریت مطلوب ورزش کشور را شاهد خواهیم بود.
معاون وزیر ورزش و جوانان، موتور محرک ورزش در هر منطقه را مردم و نیروهای علاقمند به این فضا خواند
وی در بخش دیگری از سخنانش کار کردن در حوزه ورزش و جوانان را یک کار مقدس  و ارشمند دانست و افزود: چرا که فعالان این حوزه با اقدامات خود در جهت مقابله با بسیاری از آسیبهای اجتماعی گام برمی‌دارند.


علیشائی مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان نیز در این مراسم با بیان اینکه با چشم انداز شفاف و چهار هدف کلی به عرصه عمل در این حوزه خدمت رسانی صورت گرفته است افزود:توسعه ورزش،تقویت ورزش قهرمانی،حمایت از ورزش حرفه ای و تمرکز بر ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی از اهم این برنامه ها بود.
مظفرعلیشائی گفت:در هفته دولت ۵ پروژه به بهره برداری رسید و همچنین در هفته ورزش و جوانان نیز طبق برنامه ریزی های صورت گرفته،۶ پروژه نیز افتتاح خواهد شد.
وی به دیگر اقدامات این اداره کل اشاره کرد و افزود:تقویت نگاه مردمی به ورزش ،توسعه ایستگاههای عمومی و افزایش گروههای کوهنوردی ،تقویت ورزش قهرمانی هویت آفرین،طی دو سال گذشته برای استان بوده است.


شهاب شهبازی مدیر کل جدید نیز در این آیین فراهم نمودن نشاط در بین خانواده ها، رسیدگی به امور جوانان،اتخاذ تدابیر مناسب برای ورزشکاران به خصوص در حوزه‌ی بانوان استان، تکمیل طرح های نیمه تمام در دولت گذشته،پیگیری و جذب اعتبارات، تملک و سرمایه و توجه بر اجرای عدالت بین کارکنان از جمله برنامه های خود دانست.

در پایان این مراسم از خدمات مظفر علیشائی مدیرکل سابق ورزش و جوانان ایلام تقدیر و شهاب شهبازی به‌عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان معرفی شد.
انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان