پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |



 
 
 


  

فرمانده انتظامی ایلام از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف  ۴۳ هزار ۵۰۰ حبه قرص روان گردان و غیر مجاز در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه خبر داد.
به گزارش ایلام رویداد؛ سردار دلاور القاصی مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و با اطلاع یافتن از  اینکه افرادی  در زمینه خرید و فروش قرص های غیر مجاز فعالیت دارد ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه افراد سودجو قصد انتقال قرص های مخدر و روان گردان از استان های مرکزی به غرب کشور را دارد، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و پلیس مبارزه‌ با مواد مخدر استان کرمانشاه با هماهنگی  مقام قضائی، افراد مورد نظر را شناسایی و در عملیاتی منسجم یک دستگاه کامیون حمل قرص ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در بازرسی از کامیون توقیف شده  ۴۳ هزار۵۰۰ حبه  قرص روان گردان و غیر مجاز کشف شد، گفت: در این راستا ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان