پایگاه خبری ایلام رویداد

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام

رسانه ها نقش مهمی در ثبت کنگره اربعین دارند

۱۴۰۱/۰۶/۲۵ ۱۵:۵۷ چاپ

ایلام رویداد |

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام اظهار کرد:رسانه ها کنگره عظیم را به بهترین شکل معرفی کنند.

به گزارش ایلام رویداد؛سردار « جمال شاکرمی» عصر جمعه در نشست خبری که در پایانه مرزی با اصحاب رسانه برگزار شد اظهار داشت؛ رسانه ها نقش مهمی در ثبت کنگره اربعین دارند وهمچنان در صف اول اربعین حسینی قرار دارند.

وی گفت: سپاه در کنار دولت دارای یک قرارگاه اربعین حسینی است که یک بخش در ایران و یک بخش در عراق فعالیت می کند و اصلی ترین بخش در مرز مهران قرار دارد و همچنان ثقل این‌ جابجایی و تردد زوار اربعین حسینی مهران است.

وی تصریح کرد:صادقانه نیست اگر مسوولی بخواهد مرز مهران را نادیده بگیرد چرا که پیوند دو ملت در مهران است.

وی در ادامه گفت:از استاندار ایلام و مجموعه دولت در استان در پیگیری مسایل مربوط به حوزه اربعین حسینی به ویژه در حوزه زیرساختی تقدیر می کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین گفت:با توجه به اینکه اربعین حسینی تا ۱۵ سال آینده در فصل گرم سال برگزار می‌شود،استفاده از چادر جواب نمی‌دهد و باید در سال های آتی نسبت به ساخت اماکن و زیرساخت های لازم در زمینه اسکان زوار اربعین حسینی اقدام کرد و برنامه‌ریزی‌هایی صورت بگیرد تا گرمای شدید کار اعزام زائران را بامشکل مواجه نکند.

 

وی در آخر گفت:ما دنبال مردمی کردن‌اربعین هستیم چرا که مردمی کردن به این معنا نیست که دولت خودش کار کند بلکه باید کارها به مردم واگذار شود، دولت نباید تصدی گری کند و مردم پای کار باشند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان