پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |

‍ ‍  

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام گفت: از ابتدای شروع بکار ایستگاه بیمه سلامت تا کنون بیش از ۸۵۰۰ خدمت درمانی ودارویی به زائران اربعین ارائه کرده است.

به گزارش ایلام رویداد؛دکتر نورالدین رحیمی  با بیان اینکه ایستگاه سلامت با هدف ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زایران حسینی در کمربندی شرقی ایلام استقرار یافته و تا خروج کامل زایران حسینی در این محل خواهد ماند، اظهار داشت:ایستگاه بیمه سلامت بصورت شبانه روزی وبا ارایه خدمات ویزیت، داروی رایگان ،تزریقات ،مشاوره پزشکی به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه از آغاز فعالیت پایگاه سلامت تا کنون بیش از ۸۵۰۰ خدمت به زائران ارائه شده است، افزود: از این میزان بیش از ۴۰۰۰ مورد ویزیت پزشک عمومی،۴۰۰۰ خدمات دارویی،و ۵۰۰مورد تزریقات صورت گرفته است.

مدیر کل بیمه سلامت با بیان اینکه این مرکز 24 ساعته به زائران خدمت رسانی می کند، ادامه داد: واحد داروخانه با همکاری انجمن داروسازان استان تجهیز شده که دارو‌های مورد نیاز بیماران در داروخانه وجود دارد.

" دکتر رحیمی" گرمازدگی، تب، بیحالی، ضعف، اسهال و ... را بیشترین علائم مراجعه کنندگان عنوان کرد و تاکید کرد هیچ موردی از بیماری های واگیر دار درایستگاه سلامت مشاهده نشده است .

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان