پایگاه خبری ایلام رویداد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

فعالیت۱۲۰ نیروی مراقب سلامت در اربعین حسینی

۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۰:۴۶ چاپ

ایلام رویداد |


  

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از فعالیت ۱۲۰ نیروی مراقب سلامت برای نظارت بر سلامت آب شرب و مواد غذایی در اربعین حسینی خبر داد.
به گزارش ایلام رویداد؛ علی نیکونهاد با تشریح این خبر اظهار داشت: برای مراقبت‌های بهداشتی در پایانه مرزی مهران و نظارت بر بهداشت مواد غذایی و سلامت آب شرب مورد استفاده زائران؛ تعداد ۱۲۰ نیروی مراقب سلامت در اربعین حسینی بکار گرفته شده‌اند.
 
وی افزود: این تعداد نیروی مراقب سلامت از تمام شهرستان‌های استان و حتی از دیگر استان‌های کشور در شهرستان مهران به کار گرفته شده‌اند و کار مراقبت‌های بهداشتی در مرز را در طول شبانه‌روز انجام داده‌اند.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: همچنین در حوزه بهداشت محیط، برای نظارت بر سلامت آب شرب و مواد غذایی مورد استفاده زائران؛ حدود ۸۰ نفر از پرسنل بهداشت محیط شهرستان‌های استان به مهران اعزام شده‌اند تا از سلامت آب شرب و مواد غذایی مورد استفاده در ایام تردد زائران اربعین حسینی اطمینان پیدا کنیم.
 
نیکونهاد یادآور شد: همکاران ما در حوزه بهداشت، مسئولیت سلامت و بهداشت موکب‌ها، آب شرب و مواد غذایی مورد نیاز زائران را به صورت شبانه‌روزی بر عهده داشته‌اند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان