پایگاه خبری ایلام رویداد

با حضور رییس سازمان جهادکشاورزی ایلام؛

کارگروه توسعه ی باغات و گیاهان دارویی در اراضی شیبدار ایلام برگزار شد

۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۷:۱۱ چاپ

ایلام رویداد |


  

 روز دوشنبه جلسه هماهنگی توسعه ی باغات و گیاهان دارویی در اراضی شیبدار ایلام به ریاست عموزاده رییس سازمان جهادکشاورزی و با حضور اکثر اعضای کارگروه استانی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
به گزارش ایلام رویداد، رییس سازمان جهادکشاورزی ایلام در این نشست گفت: توسعه ی باغات، گیاهان دارویی و مجتمع های گلخانه ای در اراضی مستعد ملی در سالجاری با توجه به برنامه ی ابلاغی وزارت توسط مدیریت باغبانی و اداره کل منابع طبیعی استان انجام می شود.

وی افزود: بررسی همه جانبه الگوی کشت، بافت خاک، کیفیت آب توسط متخصصان و مراکز تحقیقاتی در زیر بخش های باغبانی امری حیاتی است و ریل بندی بخش باغبانی استان را به مسیری منطقی و اقتصادی رهنمون می کند.

رییس سازمان جهادکشاورزی ایلام گفت: برنامه ی ابلاغی وزارت در سالجاری در بخش باغبانی استان شامل توسعه ی ۴۱۲هکتار باغات مثمر،۵۰۵ هکتار گیاهان دارویی و۱۲ هکتار گلخانه می باشد.

در پایان این نشست، اعضای کارگروه استانی نسبت به بررسی ۳۱فقره پرونده متقاضیان توسعه باغات در سطح ۶۸هکتار از اراضی ایلام پرداخته و مقرر شد، پرونده های مذکور در مدیریت های تخصصی و با بررسی بیشتر تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان