پایگاه خبری ایلام رویداد

به بهانه نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب؛

شعار کافی است/مسئولان عملاً پای کار باشند

۱۴۰۰/۱۲/۲۹ ۱۶:۲۴ چاپ

ایلام رویداد |

به گزارش ایلام‌رویداد به نقل از بازتاب ایلام؛ امسال هم رهبر عزیزمان سال را مزین کردند به نام تولید، ایشان چندمین سال است که دغدغه تولید دارند و سال را با تولید نامگذاری میکنند ولی ای کاش مسئولین دغدغه رهبری را نسبت به امر تولید می فهمیدند و میدانستند راهگشای مشکلات اقتصادی، اشتغال، صنعت، عدم اشتیاق جوانان به ازدواج همگی در اشتغال و تولید است.



 

در این چند سال که رهبر عزیزمان در شروع سال با نامگذاری سال به مسئولین مسیر پیشرفت را نشان میدهند ولی انگار مسئولین در خواب به سر میبرند و تولید را جدی نمیگیرند.

مسئولین بیایند و بگویند که در سال گذشته که رهبر انقلاب ان را به«تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» نامیدند از چند واحد تولیدی رفع مانع شد به چند واحد تولیدی کمک شد!؟ بیایند و بگویند چند واحد تولید را راه اندازی کردند چند اشتغال مفید داشته اند!؟


 رهبر انقلاب در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱ فرموند البته من درخواست مؤکّد دارم، سال گذشته هم این را گفتم که اکتفا نکنند مسئولان به جای اینکه حالا روی کاغذهایِ سربرگهایِ دستگاههایِ گوناگون بنویسند این عبارت[شعار سال] را یا مثلاً فرض کنید که یک تابلو درست کنند در خیابان  بزنند؛ اینها کار نیست. عمده این است که به معنای واقعی کلمه روی این سیاستگذاری بشود. 


انشاالله مسئولین امسال در راه درست قرار گیرند و به تولید که به گفته رهبر عزیزمان راهگشایی تمام مشکلات کشور است، اهمیت ویژه ای بدهند و درب اتاق مسئولین به روی تولید کنندگان باز باشد که اگر به غیر از این باشد، چنان با انتقاد، شیرینی سال نو را برآن ها تلخ خواهیم کرد که دیگر مانع از پیشرفت کشور نشوند.


مسئولین استانی آمار دهند که تکلیف ۷۶۰ میلیارد بودجه تبصره ۱۸ استان چه شد!؟ سال ۱۴۰۰ تمام شد و بودجه تبصره ۱۸ این سال حتی به یک نفر هم اختصاص پیدا نکرد.


سال مانع زدایی و حمایت از تولید به پایان رسید و ما ماندیم و ۷۶۰ میلیارد بودجه تبصره ۱۸ که دست نخورده ماند، ما ماندیم و شهرک صنعتی که مجموعه تفریحی شده است، ما ماندیم و آمار بالای بیکاری، خودکشی، طلاق و...

منبع:بازتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان