پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |

 
 

 
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه مهمان‌نوازی مردم استان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین زبانزد عام و خاص است، گفت: عزم و اراده آحاد مختلف مردم و مسئولان استان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین بیشتر شده است.

ایلام –به گزارش ایلام‌رویداد به نقل از ترنم بهاری ؛جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه مهمان‌نوازی مردم استان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین زبانزد عام و خاص است، گفت: عزم و اراده آحاد مختلف مردم و مسئولان استان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار ترنم بهاری ، سردار قدرت‌الله کریمیان در بازدید از موکب شرکت گاز استان ایلام افزود: کنگره عظیم اربعین مربوط به جهان اسلام است و در زمینه‌های مختلفی پیام دارد، هرچه این کنگره عظیم باشکوه‌تر برگزار شود، پیام خود را بهتر به گوش جهانیان خواهد رساند.
وی با بیان اینکه اربعین عامل اتحاد، تقویت روحی، معنوی و همبستگی امت اسلامی‌ فارغ از هرگونه رنگ، زبان و نژاد است، اظهار داشت: برپاپی موکب برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین کمتر از زیارت امام حسین(ع) نیست.
سردار کریمیان با بیان اینکه پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی نشانه قدرت اسلام در عصر کنونی است، تصریح کرد: برگزاری کنگره اربعین بزرگ‌ترین مراسم مذهبی جهان است که قدرت جوامع اسلامی به‌ویژه شیعیان را به رخ جهانیان می‌کشاند.
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان به پیام روشن این کنگره عظیم مسلمانان و تاثیر این حرکت در همگرایی دنیای اسلام اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین درس حرکت خونین حضرت سیدالشهدا‌(ع) در واقعه کربلا دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی است و راز ماندگاری این نهضت، ایستادگی در مبانی و اصول اسلامی و الهی است.
سردار کریمیان اظهار داشت: اجرای اقدامات فرهنگی، تأمین ناهار و شام و سایر خدمات در ایام اربعین حسینی برای زائران از اقدامات ماندگار شرکت گاز استان ایلام در راستای مسئولیت اجتماعی و اشاعه فرهنگ حسینی است که انتظار می رود تا پایان این ایام این خدمات‌رسانی استمرار داشته باشد.

http://taranombahari.ir/?p=11691

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان