پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: احتمال وقوع ۳۵ حادثه طبیعی در کشور وجود دارد که تاکنون حدود ۸ حادثه طبیعی در کشور به وقوع پیوسته است که در این راستا هلال احمر نقش خود را بخوبی ایفا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در دیدار با معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با اشاره به سالروز سرنگونی هواپیما مسافربری ضمن محکومیت این اقدام جبهه استکبار افزود: در این روز ماهیت اصلی مدعیان دروغین حقوق بشر آشکار شد.

وی ادامه داد: هلال احمر در مقام مقایسه با فعالیت و پایه آن مردمی است و فارغ از نگاه سیاسی با نگاه انسان دوستانه و نوع دوستی وارد این جمعیت می شوند.

استاندار ایلام اضافه کرد: در دنیا اقدامات هلال احمر با نگاه انسان دوستانه شکل می گیرد، اما در کشورمان علاوه بر نگاه و رویکرد انسان دوستانه اقدامات این نهاد برگرفته از اعتقادات اسلامی است و این موجب می شود عملکرد بهتری در کشور در این حوزه به ثبت برسد.

بهرام نیا با قدردانی از مدیرعامل سابق جمعیت هلال استان، گفت: در شرایط سختی این مسوولیت به آقای علیمحمدی واگذار شده که برای ایشان آرزوی توفیق داریم.

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت های استاندار ایلام از هلال احمر گفت: هلال احمر کشور در توان به استان کمک رسانی خواهد کرد.

نامدار عبداللهیان افزود: جمعیتی که جایگاه بین المللی، ارزشی و مردمی دارد، هلال احمر بوده که با تمام توان همواره در مسیر خدمت رسانی به مردم است.

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر تاکید  کرد: جمعیت هلال احمر ایلام با نگاه بلند و تجربه بالا و حمایت شما در استان موفق و عملکرد بسیار خوبی را به ثبت می رساند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر خط مقدم خطرات است و تمام توان خود را برای کمک به مردم به کار خواهد گرفت.

گفتنی است طی حکمی سرهنگ غلامرضا علیمحمدی بعنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام منصوب و از زحمات علی اکبری مدیرعامل سابق هلال استان تقدیر شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان