پایگاه خبری ایلام رویداد

معاون بازرسی ونظارت اداره کل صمت ایلام خبر داد؛

رسیدگی به ۵ هزار ۲٠٠ گزارش واصله از سامانه جامع پاسخگویی ۱۲۴ در ایلام

۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۰:۰۷ چاپ

ایلام رویداد |معاون بازرسی ونظارت اداره کل صمت ایلام گفت: از ابتدای سال جاری  تعداد ۵ هزار و۲۷۶  شکایت تلفنی شهروندان استان از بازار ثبت و از سوی کارشناسان رسیدگی شده است

به گزارش ایلام رویداد؛ مهدی کاکاخانی اظهار داشت: در این بازه زمانی به بیش از۵هزارو۲۰۰ تماس تلفنی شهروندان درخصوص وضعیت بازار کالا از سوی کارشناسان مشاوره داده شده است.

وی افزود: اکنون ۲۴۱ فقره شکایت ثبت شده شهروندان استان در حوزه بازار توسط کارشناسان ادارات کل صمت و جهادکشاورزی استان در دست رسیدگی است.

معاون بازرسی ونظارت  صنعت، معدن و تجارت ایلام در حوزه بازرسی و نظارت از واحدهای صنعتی و تولیدی صنعتی در استان افزود: از ابتدای امسال ۵هزارو۲۴۹ مورد بازرسی از این واحدها صورت گرفته که ۱۲۴ مورد آن منجر به تشکیل پرونده شده است.

کاکاخانی ادامه داد: در این مدت از این میان بازرسی‌ها صورت گرفته، ۹۲ پرونده قاچاق کالا تشکیل و در اختیار در مراجع مرتبط برای رسیدگی قرار گرفته است.

وی گفت: عملکرد بازرسان صنعت،معدن وتجارت استان ایلام نتیجه اجرا طرح‌های نظارت نوروز، خدمات سفر، آزادسازی یارانه کالاهای اساسی، مراکز نگهداری کالا، بازگشایی مدارس و بازرسی های نوبه ای بوده است.

گفتنی است؛ در استان ایلام بیش از۳۵هزار واحد صنفی اعم از تولیدی، خدمات فنی، توزیعی و خدماتی فعالیت دارند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان