پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرکل پست ایلام گفت: برای دومین سال متوالی سیستم "پست‌یافته" به منظور بازگرداندن مدارک، اشیا و اسناد گمشده زائران در طی ایام اربعین حسینی راه‌اندازی شد.

به گزاراش ایلام رویداد؛«صادق غلامی» اظهار داشت: «شرکت ملی پست با طراحی سامانه ای با عنوان سرویس پست یافته، مدارک هویتی پیدا شده ای که تحویل پست می شود را به صاحبان اصلی  آنها تحویل می دهد. 

مدیر کل پست ایلام گفت: در این سرویس اطلاعات  مدارک مفقود شده زائران توسط پست در سامانه ای که به همین منظور طراحی گردیده بارگزاری شده و هموطنان می‌توانند با مراجعه به سامانه یادشده به نشانی http://postyafteh.post.ir با واردکردن مشخصات فردی، مدارک مفقودی خود را شناسایی و برای دریافت به منطقه پستی مربوطه مراجعه نمایند.»

وی با بیان اینکه باجه های سیستم  پست یافته در شهر و مرز مهران و مسیرهای کربلا و نجف جهت ساماندهی اشیا گمشده ایجاد می گردد، اضافه کرد: در سال گذشته 562 مورد اشیا گمشده زوار شامل کارت ملی، گذرنامه و کوله مسافری بودند به آدرس گیرندگان ارسال شده است.

غلامی با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی خاطر نشان کرد: اداره کل  پست استان ایلام آمادگی کامل برای ارائه هر چه بهتر خدمات پستی به زوار عتبات عالیات را دارد و در این ایام در تلاش است، با تمام توان و استفاده از ظرفیت های موجود خود به بهترین شکل ممکن خدمات خود را به این عزیزان ارائه می کند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان