ایلام رویداد |رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ دستگاه های اجرایی استان شاخص سطح دسترسی مردم به خدمات نظام اداری براساس اسناد و مدارک موجود به میزان ۸۲ درصد تحقق یافته است.
به گزارش ایلام رویداد؛امین دوست محمدی در نشست اعضا شورای برنامه ریزی و توسعه استان در خصوص فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ دستگاه های اجرایی استان، اظهار داشت: اظهار داشت: ارزیابی مذکور در طول ۶ ماه شامل ۸ معیار، ۱۶ شاخص و ۴۳ سنجه توسط ۲۱ ارزیاب و با همکاری ۶ دستگاه اجرایی در بستر سامانه تسما انجام گرفت که نتایج به دست آمده از لحاظ منطقی و وضعیت استان و همچنین از لحاظ حجم فعالیت ها، جمعیت جامعه هدف و مطالعاتی که انجام شده بود قابل توجه است.
وی با بیان اینکه در ارزیابی مذکور شاخص رضایتمندی مردم کمترین امتیاز را به خود اختصاص داده است افزود: علت کاهش رضایتمندی ها را افزایش مطالبه گری مردم اعلام نمود.
رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: با توجه به رشد قابل ملاحظه اعتبارات دستگاه های اجرایی و افزایش بیش از ۶۴ درصد اعتبارات و مهم تر از آن تخصیص ۹۶ درصد اعتبارات می بایست در دیگر شاخص ها هم از رضایتمندی بالایی برخوردار می بودیم که براساس مطالعاتی که صورت گرفته است افزایش سطح مطالبه گری مردم در حوزه های مختلف علی رغم افزایش قابل توجه اعتبارات استان در دولت منشاء اصلی کاهش سطح رضایتمندی ها بوده است.
انتهای پیام/