پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |روز جمعه ۲۵ اسفند ماه سال جاری مدیرعامل و رؤسای شرکت گاز استان ایلام با حضور در نماز جمعه که در محل مصلی شهر ایلام برگزار شد به مشکلات و درخواست های مردم و مشترکین گاز  رسیدگی کردند.

به گزارش ایلام رویداد؛ مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: کارکنان، کارشناسان، مدیران نواحی شهرستان ها در تمامی ایام سال پاسخگوی مشکلات مردمی در حوزه گازرسانی و غیره هستند و خوشبختانه در این زمینه رضایت نسبی مردم فراهم شده است.

محمود کشاورز با اشاره به اینکه دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان علاوه بر اطلاع یابی از دیدگاه مردم، زمینه حفظ ارزش‌های نظام خدمت‌رسانی را فراهم می‌آورد، افزود: تکریم و پاسخگویی مراجعین در شرکت گاز استان ایلام در سرلوحه اقدامات همکاران قرار دارد و درب این مجموعه بر روی کلیه مراجعه کنندگان باز است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بررسی و حل مشکلات و درخواست‌‌های آنان، علاوه بر برگزاری برنامه‌های منظم هفتگی ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره، از طریق سامانه غیرحضوری جامع ارتباط با مشتریان ‌(crm) و نیز میز خدمت در کلیه ادارات گاز در ستاد و شهرستان‌ها، پاسخگویی مستقیم رؤسای ادارات گاز شهرستان‌ها به مراجعین، میز خدمت الکترونیکی و تلفن گویای ۱۵۹۴ به مشترکین و مراجعین ارائه خدمت می کند.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان به منظور رفع مشکلات مردم، از طریق ۵ درگاه غیر‌حضوری در جهت خدمت‌رسانی با مراجعین و مشترکین ارتباط برقرار کرده است، اظهار داشت: همکاران این شرکت با سعه صدر، تکریم و حسن اخلاق، پاسخگوی ارباب رجوع هستند و مشکلات آنان را در کمترین زمان ممکن برطرف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان هدف از برگزاری میز خدمت بررسی مسائل و مشکلات مردم، دسترسی بی واسطه مردم به مسئولان، پاسخگویی حضوری مدیران و رؤسای شرکت گاز استان عنوان کرد و گفت:شهروندان می‌توانند برای تسریع در روند رسیدگی به مسائل خود به متصدیان میز خدمت مراجعه کرده و از خدمات و راهنمایی‌های آنان برای حل مشکلات خود نیز بهره‌مند شوند.

کشاورز افزود: برپایی میز خدمت با هدف نهادینه سازی فرهنگ پاسخگویی در جامعه امری ضروری است و در همین راستا شرکت گاز استان تلاش می‌کند طی برنامه ریزی های به عمل آمده نسبت به برگزاری میز خدمت هر چند وقت یکبار با حضور مدیران و رؤسا شرکت اقدام کند.

گفتنی است درخواست اشتغال، جابجایی انشعاب و علمک، تفکیک کنتورهای گاز، صدور قبض، پرداخت قبض و غیره از جمله مسایل و مشکلاتی بود که برخی از مراجعه کنندگان مطرح و مسئولان با صبر و حوصله نسبت به راهنمایی آنان پرداختند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان