پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیر امور بهره برداری شرکت گاز ایلام از پاسخگویی به ۹۹۱ تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی با مرکز امداد و حوادث ۱۹۴ شرکت، طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛ مجتبی بهادری با اشاره به اینکه تمامی تماس‌ها منجر به اعزام عملیاتی گروه‌های امداد و حوادث شده است، افزود: از این تعداد تماس ، ۳۰۴ مورد رفع قطع گاز ، ۱۵۸ مورد رفع نشت گاز، ۱۷۳ مورد پلمپ گاز، ۱۵۴ مورد فک پلمپ، ۸۶ مورد جمع آوری کنتور و رگلاتور، ۵۹ مورد بررسی و رفع افت فشار گاز، ۳۸ مورد بازدید از حفاری، ۱۹ مورد رفع پارگی شبکه و غیره بوده است.

وی اظهار داشت: پاسخگویی سریع به سوالات و رفع نیاز و مشکلات و امدادرسانی در شرایط اضطراری از جمله اهداف سامانه امداد و پیام ۱۹۴ شرکت گاز استان ایلام است.

بهادری با بیان اینکه سامانه ۱۹۴ شرکت گاز استان نقش مهمی در روند خدمت رسانی سریع و آسان دارد، تصریح کرد: مشترکان این شرکت طی تماس با این سامانه بر اساس ضرورت و نوع سوال و مشکل خود در کمترین زمان و به بهترین صورت راهنمایی می‌شوند.

مدیر امور بهره برداری شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه بیشتر کار امداد ۱۹۴ پیشگیری از حوادث ثانویه و کاهش میزان تلفات است، گفت: طی سه ماهه نخست امسال بیش از ۹۹۱ خدمت از طریق سامانه امداد ۱۹۴ شرکت گاز استان ایلام به مناطق شهری و روستایی استان ارائه شده است.

بهادری با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی این سامانه ارائه خدمات به صورت الکترونیک و تکریم مشتریان، کاهش رفت و آمدهای شهری و مشکلات زیست محیطی است، افزود: قطع گاز، نشت گاز، جمع آوری تجهیزات، بررسی حفاری و افت فشار، حادثه، تست کنتور و تغییر ظرفیت و تعویض کنتور و رگولاتور از جمله اقداماتی بوده که باعث شده گروه‌های امداد و حوادث اعزام شوند.

وی با اشاره به اینکه میانگین زمان حضور گروه‌های امداد و حوادث این شرکت در محل حادثه طی سه ماهه نخست سال جاری ۱۲ دقیقه بوده است، تصریح کرد: مرکز امداد مکانیزه به صورت شبانه‌روز و برخط، آماده پاسخ‌دهی و امدادرسانی به تمامی هم‌ استانی‌های عزیز است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان