
ایلام رویداد |معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: تعامل سازنده میان دستگاههای اجرایی و نهادهای حمایتی نقش مهمی در جذب حداکثری منابع و هدایت آن به سمت طرحهای اشتغالزا داشته است.
به گزارش ایلام رویداد؛ عباس میرزاد با اشاره به موفقیت استان در جذب منابع و ایجاد اشتغال از محل تبصره ۱۵ از تلاشهای مجموعه دستگاههای اجرایی، بانکها و نهادهای همکار در کسب این موفقیت ارزشمند تقدیر کرد.
وی افزود: بر اساس ارزیابیهای انجامشده توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام در کنار استانهای هرمزگان، فارس، گیلان و اصفهان موفق شده است در زمره استانهای برتر کشور در جذب منابع تبصره ۱۵ و ایجاد فرصتهای شغلی قرار گیرد.
معاون استاندار ایلام گفت: در نامه ابلاغی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استانداران استانهای برتر، از عملکرد موفق استان ایلام در جذب اعتبارات و تحقق اهداف اشتغالزایی قدردانی شده است که این موفقیت حاصل همدلی، همکاری و تلاش مستمر مجموعه مدیران و کارشناسان استان است.
میرزاد با تقدیر ویژه از همکاری و همراهی بنیاد برکت، بنیاد علوی، ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، شبکه بانکی و سایر دستگاههای اجرایی مرتبط خاطرنشان کرد: تعامل سازنده میان دستگاههای اجرایی و نهادهای حمایتی نقش مهمی در جذب حداکثری منابع و هدایت آن به سمت طرحهای اشتغالزا داشته است.
وی تأکید کرد: کسب این جایگاه ارزشمند نشاندهنده ظرفیتهای بالای استان ایلام در حوزه توسعه اقتصادی، اشتغال و بهرهگیری مؤثر از منابع حمایتی است و امیدواریم با استمرار این همکاریها ، زمینه ایجاد فرصتهای شغلی بیشتر و رونق اقتصادی استان فراهم شود.
معاون استاندار ایلام در پایان از تمامی مدیران، کارشناسان، بانکها، بنیاد برکت، بنیاد علوی و مجموعه ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان که در دستیابی به این موفقیت نقشآفرینی کردهاند، صمیمانه قدردانی کرد.
انتهای پیام/